Hvem er vi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.128 visninger
17 svar
0 synes godt om
8. marts 2008

Jan9e D

Jeg hedder Jannie og kommer fra Frederiksberg. Jeg bor alene med min datter Mathine som bliver 3 år her til maj.

Kh Jannie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2008

Smølf

Hejsa,

Jeg er også Københavner... Bor i midt i Valby sammen med min mand og vores søn Sebastian.
I øvrigt er KBH bare skøn sådan en dag som i dag. Har lige gået en lang tur med mand og barn i Søndermarken... Skønt. Ren lørdagshygge:)

KH smølf og Sebastian 080706

Anmeld

8. marts 2008

StineL

Hejsa

Jeg hedder Stine og bor i Rødovre med min kæreste og vores datter Isabella på 7 måneder...

Hilsen Stine

Anmeld

8. marts 2008

Tikki

Halløj
Jeg hedder Jeanette, er 30 år og bor med min mand i København Nv. Min datter hedder Iza og fra juli 07...så hun er lige 8 måneder. :)

Hilsner fra Jeanette og Iza (110707)

Anmeld

8. marts 2008

KittyMaMa

Hej hej!
Jeg hedder Katja og bor på Amager med min `nye´ mand (blev gift d. 21. februar på vores 5 års dag) og vores lille dreng Alfred på snart 7 måneder!
Kh. Katja

Anmeld

8. marts 2008

Githa

Hejsa... :D

Hedder Githa (mon I havde gættet det ;)) er 25 år og har en skøn søn på snart 2 år (født 14. april 2006). Patrick har jeg sammen med min kæreste Christian som jeg har været sammen med igennem 9 år (L)

Vi bor i Hundested, i et hus vi fik bygget for ca. 2½ år siden - skøøønt...

Arbejder fuldtid som regnskabsassistent i et shippingfirma, samt styrer min webshop - Vildbasser.dk.

Er der mere I vil vide, så er man altid velkommen til at spørge, sende en personlig post eller tilføje mig på msn vildbasser@vildbasser.dk

God weekend.

Knus Githa

Anmeld

9. marts 2008

Heidi.

Jeg hedder Heidi, og bor i Taastrup sammen med min mand og vores 2 piger Frederikke på 4½ og Phillipa på 1½.

Anmeld

9. marts 2008

A.I.G.

Jeg hedder Anette og bor sammen med min mand, Ella (3 mdr.) og Augusta (2½ år) i Kbh K.
Og ææææææælsker det.

;o)

Anmeld

9. marts 2008

mcm

Jeg hedder Mette og bor i Kbh K med min mand og vores datter på 3½ og (formentlig) lillebror i maven.

Anmeld

11. marts 2008

Mette-Marie

Jeg hedder Mette-Marie og bor i Hvidovre sammen med min mand, vores dreng Oskar på 14 mdr. og datter (min bonusdatter) Ida 10 år. Ida er har været en del af min liv siden hun var 13mdr. og jeg en del af hendes...så hun er også "min" datter:P

knus
Mette-Marie:D:D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.