Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
morethanperfect skriver: Er der seriøst ikke nogle der kører fra fyn der kunne tage mig og Oscar med ??
Er der seriøst ikke nogle der kører fra fyn der kunne tage mig og Oscar med ??
Skatter altså..... Iiiih.... Har sagt I sagtens kan overnatte her hvis det skulle være...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mira0911 skriver: Både og med tålmodigheden.... Meeeen hendes dag skal sådan planlægges på selve dagen ellers bliver hun forvirret...
Både og med tålmodigheden.... Meeeen hendes dag skal sådan planlægges på selve dagen ellers bliver hun forvirret...
Okay
Hvor meget var det man skulle betale imorgen ?
Monica P skriver: Har lige bagt chokolade cookies til jer :-) Monica
Har lige bagt chokolade cookies til jer :-)
Monica
Mums det lyder godt
AalborgPigen skriver: Okay Hvor meget var det man skulle betale imorgen ?
30 kr...
Mira0911 skriver: Skatter altså..... Iiiih.... Har sagt I sagtens kan overnatte her hvis det skulle være...
Tak .. Men det ville blive helt umuligt at have ham med i toget Og kan ikke få nogle til at passe desværre ..
Mira0911 skriver: 30 kr...
Okay Jeg håber det er nok mad jeg har med .. Jeg har bagt 20 boller, og 5 uden skinke. Men de er store.. Så kan skæres over .
morethanperfect skriver: Tak .. Men det ville blive helt umuligt at have ham med i toget Og kan ikke få nogle til at passe desværre ..
Æv... Jeg kan love dig med sikkerhed når jeg lige har lært at køre i trafikken når det er, så kommer jeg en tur over til Jer...
AalborgPigen skriver: Okay Jeg håber det er nok mad jeg har med .. Jeg har bagt 20 boller, og 5 uden skinke. Men de er store.. Så kan skæres over .
Mon ikke der er nok, vi kommer alle med noget jo..
Kofoed. skriver: Træls nessies bil er fyldt ud med os, ellers kunne du komme med fra kolding.
Træls nessies bil er fyldt ud med os, ellers kunne du komme med fra kolding.
Øv ja
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128