Feberbørn og påskefrokost...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

392 visninger
7 svar
0 synes godt om
4. april 2012

Anonym trådstarter

Vi skulle deltage i påskefrokost med mødregruppen imorgen, men nu viser det sig at værtindens barn har feber (39) og et andet af børnene også er småsløjt... Ville I melde afbud? Det skal lige siges at vi selv skal holde fødselsdag for 25 mennesker på søndag, og jeg vil derfor selvfølgelig helst ikke hente sygdom hjem til os...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2012

Mamalou

Det ville jeg springe over. Ikke så meget for gæsterne på søndag, men for min bette prut Det ville være synd, hvis h*n blev syg. 

God påske!

Anmeld

4. april 2012

Anonym trådstarter

Mamalou skriver:

Det ville jeg springe over. Ikke så meget for gæsterne på søndag, men for min bette prut Det ville være synd, hvis h*n blev syg. 

God påske!

Det er så min lille der skal holdes fødselsdag for på søndag, men synes under alle omstændigheder ikke jeg gider have hende syg...

Anmeld

4. april 2012

Mamalou

Det forstår jeg godt, selvom det er ærgeligt at melde fra. 

Anmeld

4. april 2012

Maja_4000

Jeg tror jeg ville blive lidt irriteret hvis værten ikke aflyste når barnet har feber .. 

Jeg kunne ikke finde på at slæbe Caroline med hen til et sygt barn (Jo , hvis det var for at få overstået skoldkopper )

Anmeld

4. april 2012

Anonym trådstarter

Maja_4000 skriver:

Jeg tror jeg ville blive lidt irriteret hvis værten ikke aflyste når barnet har feber .. 

Jeg kunne ikke finde på at slæbe Caroline med hen til et sygt barn (Jo , hvis det var for at få overstået skoldkopper )

Der var snak om at det kunne flyttes hen til en af os andre, men der er jo et barn mere ud over værtens barn der er syg... og med 39 i feber, så virker det som lidt mere end kun tænder der gnaver, når der i min datters dagpleje var 4 børn syge hele sidste uge, med influenza der startede med feber og gik over i opkast...

Anmeld

4. april 2012

Maja_4000

Anonym skriver:

Der var snak om at det kunne flyttes hen til en af os andre, men der er jo et barn mere ud over værtens barn der er syg... og med 39 i feber, så virker det som lidt mere end kun tænder der gnaver, når der i min datters dagpleje var 4 børn syge hele sidste uge, med influenza der startede med feber og gik over i opkast...

Min datter har haft 39,9 hvor vi ikke kunne finden anden grund end tænderne

Ej , puha .. Så ville jeg helt sikkert prøve at undgå det ! Vi har lige haft sådan en gang bræksyge .. Det var IKKE sjovt :b

Anmeld

4. april 2012

Clisolka

Maja_4000 skriver:

Jeg tror også jeg ville blive lidt irreteret hvis værten ikke aflyste  Det må da heller ikke være sjovt at skulle holde noget, når ens barn er sygt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.