campingvogn t leje, uge 28/29/30. sdr. Jylland

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.112 visninger
10 svar
0 synes godt om
4. april 2012

Englehår

Profilbillede for Englehår
Vi er en familie, der ønsker, at komme på camping nær Haderslev i én af ugerne 29 - 30 - 31.

Vi er to voksne, og to børn.

Har du én campingvogn m fortelt, som vi kan leje, hører vi meget gerne fra dig

Anja.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2012

Englehår

- og det er selvfølgelig i ugerne 28 - 29 - 30, som der står i overskriften.

Kan ikke rette mit indlæg via mobilen.

Anmeld

4. april 2012

lulleh

Vi har en som i måske godt kan låne . Bor dog ved Randers. Men pga termin kommer vi ikke afsted. Hvis den ikke bliver solgt kan i da godt låne den  

Den er pt til salg for 9000 med fortelt og alt i udstyr . 

Anmeld

4. april 2012

iris-mor

På nogle camping-pladser kan man også leje et på forhånd opsat telt, ved ikke lige hvad det koster.

Jeg var på Jelling camping, og der kunne man leje en tippy, det er noget alternativt, men så rigtig fedt ud.

Anmeld

4. april 2012

Englehår

lulleh skriver:

TuTusTusiTusinTusindVi har en som i måske godt kan låne . Bor dog ved Randers. Men pga termin kommer vi ikke afsted. Hvis den ikke bliver solgt kan i da godt låne den  

Den er pt til salg for 9000 med fortelt og alt i udstyr . 

Tusind tak for dit tilbud!

Randers er dog ikke "lige på vejen" da vi bor i vestjylland.

Men hvis ikke vi finder andet, må jeg så vende tilbage til dig i løbet af næste uge? Så kunne vi nok finde ud af det alligevel - vi vil bare så gerne afsted i år

Anmeld

6. april 2012

mizz-lillemor06

AnjaM skriver:

Vi er en familie, der ønsker, at komme på camping nær Haderslev i én af ugerne 29 - 30 - 31.

Vi er to voksne, og to børn.

Har du én campingvogn m fortelt, som vi kan leje, hører vi meget gerne fra dig

Anja.

vi har en ældre campingvogn son i muligvis godt kunne leje. da den jo er af gammel dato er det jo billigt og vi bor i haderslev. men skal lige snakke med min mand om det. men er det alle tre uger eller kun en af de nævnte uger.??

Hilsen Stella.

Anmeld

6. april 2012

Englehår

mizz-lillemor06 skriver:

vi har en ældre campingvogn son i muligvis godt kunne leje. da den jo er af gammel dato er det jo billigt og vi bor i haderslev. men skal lige snakke med min mand om det. men er det alle tre uger eller kun en af de nævnte uger.??

Hilsen Stella.

Hej Stella.

Tusind tak for dit svar!

Det lyder rigtig godt. Snak du bare med din mand, og så håber jeg, at du lige vil give en melding tilbage

Kh Anja.

Anmeld

6. april 2012

Englehår

mizz-lillemor06 skriver:

Hilsen Stella.

Hov

Vi vil gerne afsted i bare én uge - allerhelst i enten 29 eller 30, men vi har også mulighed for, at kunne tage afsted i uge 28.

Kh Anja

Anmeld

6. april 2012

mizz-lillemor06

AnjaM skriver:

Hov

Vi vil gerne afsted i bare én uge - allerhelst i enten 29 eller 30, men vi har også mulighed for, at kunne tage afsted i uge 28.

Kh Anja

jamen vil i se den først?? for den er jo af gammel dato. det er en vi selv lige har købt så skal have den gastestet og lavet vand men ellers er den faktisk pæn velholdt. så kan vi altid aftale hva i skal give for at låne den.

Anmeld

7. april 2012

Englehår

mizz-lillemor06 skriver:

jamen vil i se den først?? for den er jo af gammel dato. det er en vi selv lige har købt så skal have den gastestet og lavet vand men ellers er den faktisk pæn velholdt. så kan vi altid aftale hva i skal give for at låne den.

Hej

Hvis ikke du synes, at det er for besværligt, vil vi gerne se et par billeder hvis det kunne lade sig gøre?

Vi er nemlig lidt usikre på, om vi når, at komme på de kanter igen inden ferien.

Vi er ikke luksus-mennesker, så at den er af ældre dato, har ikke den store betydning for os - bare den er i orden

Kh. Anja.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.