Din mening?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. april 2012

Tvillingemor80

Jeg synes det unødvendigt at gøre grin med noget der har berørt så mange mennesker ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2012

Dinna88

jeg synes ikke man har meget at rykke rundt med, hvis man joker med sådan noget. Det er langt ude.

Anmeld

4. april 2012

Anonym trådstarter

UnderCover34 skriver:

Og alligevel har du behov for at dele det videre??

Jeg synes bestemt det er usmageligt men der findes langt værre ting og jokes derude desværre - dog mener jeg at hvis det støder en så bør man som minimum ikke bidrage til at de deles yderligere på internettet....

Mjaaa.. Ikke så meget et behov i at dele videre, men mere et spørgsmål om det er mig der er helt gal på den, fordi jeg krummer tæer over det.

Hvis du havde tænkt dig at smide det videre, kunne jeg jo alligevel ikke stoppe dig og hvis du gør det, er det jo dit problem.

Det der undrede mig mest ved dette billede er ikke så meget indholdet, for ja, jeg har bestemt også både hørt og set værre, men nok mere en forundring over at én af mine venner kunne finde på at smide det op som en joke...

Anmeld

4. april 2012

Anonym trådstarter

Kloster skriver:

Det kan ikke bringe mit p** i kog.

Der er vist værre ting på facebook, man kan få smidt for øjnene..

Det bringer nu heller ikke mit pis i kog, tværdigmod egentlig.

Og jeg ved godt der er værre ting derude, men jeg synes bare den her var virkelig usmagelig og finder det virkelig trist at én af mine venner kunne finde på at smide det op som en joke på den måde.. Men ja, det er nok bare mig...

Anmeld

4. april 2012

chael

Det har jeg også en på face der har gjort.

Tænker ikke så meget over det.

Men kan da godt se det er ret upassende.

Men altså, der bliver jo "joket" om alt i disse dage, så der er nok ikke så meget mere der kan forarge.

*Camilla

Anmeld

4. april 2012

Dianaaa

UnderCover34 skriver:

Og alligevel har du behov for at dele det videre??

Jeg synes bestemt det er usmageligt men der findes langt værre ting og jokes derude desværre - dog mener jeg at hvis det støder en så bør man som minimum ikke bidrage til at de deles yderligere på internettet....

jeg er enig

Anmeld

4. april 2012

UnderCover37

Anonym skriver:

Hvis du havde tænkt dig at smide det videre, kunne jeg jo alligevel ikke stoppe dig og hvis du gør det, er det jo dit problem.

Jeg har på ingen måde tænkt mig at smide det videre, hvor får du den idé fra?

Egentligt er jeg også i tvivl om hvad du mener med det overhovedet!?

Nåh men ja, jeg kan da sagtens forstå din undren over mennesker der deler den slags, og jeg synes bestemt det er usmagligt men jeg havde personligt nok valgt at oprette debatten UDEN billede netop for ikke at sprede den slags lort mere end højst nødvendigt.

Anmeld

4. april 2012

sarahb

Jeg synes det er plat, umodent og slet ikke sjovt.

Anmeld

4. april 2012

mariamiss6

Anonym skriver:

Én af min mine venner har postet dette billede på hans FB side...

Jeg kunne ikke lade være med at krumme tæer over det og tænke: Uuuh, ikke smart....

Men er det bare mig der er sippet, eller hvad?

Hvad er din mening om det?

det kan ved gud ikke få mit pis i kog.....

Tværtimod så forstod jeg den ikke lige først, læste den igen, smilede, og kom så i tanke om ham den danske politibetjent, som sleeeeet ikke havde sagt perker, men perle

Anmeld

4. april 2012

Lone Jakobsen

synes den er ubehagelig og slet ikke sjov. men som andre skriver så er der desværre meget af den slags derude.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.