Freja har været syg i ca 5 uger nu. Først med mellemøre betændelse, så med opkast og diarre hvor hun blev indlagt, derefter med voldsom hoste og nu de sidste 14 dage med diarre mange gange om dagen.
Hun har så været meget ved lægen og aflagt forskellige prøver. Bla afførings prøver. De fandt ikke noget i de første prøver og hendes blodprøver var også normale.
Men blev her til morgen ringet op af lægen at de havde fundet noget i de sidste afførings prøver. Forstod ikke helt hvad bakterien hed men den kan forekomme af at man har haft fået antibiokika hvilket hun jo fik for sin mellemøre betændelse der for 5 uger siden.
Han ville snakke med nogen børne læger om hvordan hun skulle behandles og vende tilbage. Jeg er bare så nervøs for hvad det egentlig er, og hvordan det skal behandles. Aner ik om det hedder ny antibiotika eller indlæggelse eller hva der skal gøres.
Hun har foruden dette feber om aftenen men kun om aftenen ikke høj men den er der. Det skal lige siges at hun er og har været gemmen hele sygdoms forløbet frisk, kontaktbar, glad og mere eller mindre almindelig.
Min bekymring er sikkert ikke nødvendig men alligevel er jeg nervøs og undrende over hvorfor hun skal fejle noget i så lang tid.
Anmeld