Hej piger.
Jeg har et problem! - ET KÆMPE!
Jeg fortalte min mand i mandags at jeg ville gå på kommunen, og søge evt skilsmisse, hvis der ikke sker noget drastisk!
Min mand er arbejdsløs, ryger hash og meget styrende på en mærkelig måde.
Han tager så ind til nogen venner i mandags og sidder og "hygger", giver mig ingen melding om noget, jeg vågner op kl. 06:00 ved at sengen er tom, han har ikke sovet hjemme, han har ikke skrevet til mig.
Han kommer hjem tirsdag efter middag, og synes det er et godt valg jeg har taget, men alligevel vil han kysse mig, putte og have sex. Jeg beder ham stoppe da han forvirre mig pænt meget.
Men han vil skilles, så vi ikke er mand og kone men bare kærester, da han føler jeg styrer ham. Hmm. Jeg vil bare gerne respekteres.
Han tager igen igår ind til nogen venner, og IGEN vågner jeg op uden en lyd om hvor han er og hvad han laver.
Jeg skal på arbejde imorgen, men han skal i byen i aften så jeg må sørge for pasning af den lille.
Mit spørgsmål er;
Skal jeg bare taget et valg nu, også sige sådan bliver det! Eller skal jeg lade ham gøre det han gør, så han får noget luft som han kalder det.
Jeg er et nervesammenbrud og kan ikke noget som helst. Jeg vil faktisk bare gerne videre.
Men vi har jo et barn, men skal jeg kun tænke på ham, eller må jeg være egoist her og tænkte mig selv ligeså?

Anmeld