Feriepenge på førtidspension?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.306 visninger
3 svar
0 synes godt om
4. april 2012

Laulund87

Nu håber jeg at der er nogle søde mennesker der kan hjælpe mig lidt og har forstand på sådan noget, er nemlig ret dum til sådan noget

Jeg har fået brev fra Feriekonto at jeg har 10.000 kr til gode til perioden 1. maj 2011 til 30. april 2012 fra det sted jeg var ansat inden jeg fik førtidspension.

Jeg kom på førtidspension i efteråret 2011. Kan jeg få udbatalt alle pengene uden de bliver modregnet i min pension? Kan slet ikke komme igennem til Feriekonto.

Håber der sidder en socialrådgiver eller sådan noget der har et svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2012

Trine89

har ikke så meget forstand på det.. 
men jeg ville ringe til kommunen og høre ad.

og så får du lige en oppe med i "købet" 

Anmeld

8. april 2012

livhemdrup

Laulund87 skriver:

Nu håber jeg at der er nogle søde mennesker der kan hjælpe mig lidt og har forstand på sådan noget, er nemlig ret dum til sådan noget

Jeg har fået brev fra Feriekonto at jeg har 10.000 kr til gode til perioden 1. maj 2011 til 30. april 2012 fra det sted jeg var ansat inden jeg fik førtidspension.

Jeg kom på førtidspension i efteråret 2011. Kan jeg få udbatalt alle pengene uden de bliver modregnet i min pension? Kan slet ikke komme igennem til Feriekonto.

Håber der sidder en socialrådgiver eller sådan noget der har et svar

prøv at søge her

http://www.k10.dk/

De har sikkert et svar til dig.

Anmeld

8. april 2012

Laulund87

Tak for svar Jeg nåede ikke at blive meget klogere den dag, så jeg skal have fat i kommunen på tirsdag så jeg får dem søgt på den rigtige måde.. Det sagde Feriekonto

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.