Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tauf skriver: Har lige givet min søn en stikpille at sove på og ca 15-20 min efter kommer han af med afføring.SKAL HAN HA EN NY??
Har lige givet min søn en stikpille at sove på og ca 15-20 min efter kommer han af med afføring.SKAL HAN HA EN NY??
Det ville jeg ikke gøre, for mener de optages hurtigt i kroppen.
Rebecca55 skriver: Det ville jeg ikke gøre, for mener de optages hurtigt i kroppen.
det har vi også prøvet, men der kom den hele med ud. Så han fik en ny. Ring evt. til lægevagten og høre, for det er da synd hvis hanhar ondt og kan forestille mig det går ud over din søvn også.
God bedring med ham
Altså kunne du se panodilen??
Hvis du kunne se meget a den ville jeg måske give en halv til, men det burde være absorberet efter 15 min, så tror nu den du har givet virker godt nok, hvis den altså ikke kom hel ud
mor:) skriver: det har vi også prøvet, men der kom den hele med ud. Så han fik en ny. Ring evt. til lægevagten og høre, for det er da synd hvis hanhar ondt og kan forestille mig det går ud over din søvn også. God bedring med ham
Tauf skriver: Den er ikke kommet med ud.
Den er ikke kommet med ud.
okay...så skal han sikkert ikke have en ny.
mor:) skriver: okay...så skal han sikkert ikke have en ny.
har du overvejet at bruge den flydende børnepanodil'??? synes det er mere effektivt, og mere behageligt for barnet
6800 skriver: har du overvejet at bruge den flydende børnepanodil'??? synes det er mere effektivt, og mere behageligt for barnet
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128