Erfaringer med Mylicon??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. april 2012

L&V

Krussedulle skriver:

Det syntes jeg også, at jeg før har hørt, skulle gøre underværker! måske vi skulle starte med det, for det er da så ubehageligt at se sin lille baby være så ked

Ja det er bare slet ikke sjovt. Syntes det er rart når man kan klare tingene uden det ska være med medicin eller lignende Og de er tit gode til at gi råd til hvordan man kan gøre der hjemme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2012

Krussedulle

Månsson skriver:

Ja det er bare slet ikke sjovt. Syntes det er rart når man kan klare tingene uden det ska være med medicin eller lignende Og de er tit gode til at gi råd til hvordan man kan gøre der hjemme

Er heller ikke ret vild med at give medicin.. Jeg tror at næste stop blive hos en zoneterapeut!

Anmeld

3. april 2012

L&V

Krussedulle skriver:

Er heller ikke ret vild med at give medicin.. Jeg tror at næste stop blive hos en zoneterapeut!

Håber du kommer med en update efter et par behandlinger

Anmeld

3. april 2012

Månelys

Krussedulle skriver:

Anyone?? ... Min lille dreng er 4 uger (i morgen) og har siden har var et par dage gammel haft problemer med maven .. Han er flaskebarn, og kommer fint af med sin afføring.. Men han har meget luft i maven! ... Nu har vi i 2 døgn prøvet Mylicon dråber, men det har altså ikke hjulpet endnu, og han er også begyndt at gylpe ret meget efter et måltid.. ... Hvad er jeres erfaring med Mylicon?? Er der evt nogen som vil anbefale noget andet? Er ked af at se min lille baby vride sig og spænde i kroppen, og næsten være utrøstelig ... Håber der er nogen som kan hjælpe!

Her var det 50/50! Jeg synes ikke det virkede de første måneder, først da hun var omkring 3 måneder synes jeg at kunne mærke en effekt af dråberne, ved ikke hvorfor det først var der!

Har du prøvet alternativ behandling? Zoneterapi? Kranial-sekral terapeut? Her hjalp kiropraktor en del, da hun havde en nerve til maven i klemme, som vrøvlede med tarmsystemet..

Anmeld

3. april 2012

Krussedulle

Månsson skriver:

Håber du kommer med en update efter et par behandlinger

Det vil jeg i hvert fald

Anmeld

3. april 2012

L&V

Krussedulle skriver:

Det vil jeg i hvert fald

Super Held og lykke med det

Anmeld

3. april 2012

Krussedulle

Månelys skriver:

Her var det 50/50! Jeg synes ikke det virkede de første måneder, først da hun var omkring 3 måneder synes jeg at kunne mærke en effekt af dråberne, ved ikke hvorfor det først var der!

Har du prøvet alternativ behandling? Zoneterapi? Kranial-sekral terapeut? Her hjalp kiropraktor en del, da hun havde en nerve til maven i klemme, som vrøvlede med tarmsystemet..

Nej, dråberne er det første vi har prøvet! Men tror simpelthen vi dropper dem igen, og så forsøger med nogle alternative behandlinger! ... Tanken om at han måske kunne have noget i klemme et sted har faktisk strejfet mig, min fødsel varede under 2 1/2 time, så det kan da være hvis zone ikke hjælper at det så er en kiro vi skal have fat i..

Anmeld

3. april 2012

Krussedulle

Månsson skriver:

Super Held og lykke med det

Tusind tak

Anmeld

4. april 2012

kekp

Krussedulle skriver:

Anyone?? ... Min lille dreng er 4 uger (i morgen) og har siden har var et par dage gammel haft problemer med maven .. Han er flaskebarn, og kommer fint af med sin afføring.. Men han har meget luft i maven! ... Nu har vi i 2 døgn prøvet Mylicon dråber, men det har altså ikke hjulpet endnu, og han er også begyndt at gylpe ret meget efter et måltid.. ... Hvad er jeres erfaring med Mylicon?? Er der evt nogen som vil anbefale noget andet? Er ked af at se min lille baby vride sig og spænde i kroppen, og næsten være utrøstelig ... Håber der er nogen som kan hjælpe!

Herhjemme virkede mylicon ikke.

Vi bruger Biogaia dråber. Synes faktisk at det virker okay, han har ihvertfald ikke så mange mavekneb pga. luften i maven.

Biogaia er mælkesyrebakterier som findes naturligt i tarmen i forvejen

Anmeld

7. april 2012

Vivian87

Ved Aviaja gik der en uges tid inden dråberne begyndte at virke og så giver jeg hende kun dråberne 2-3 gange dagligt og ikke før HVERT måltid, for ellers får hun endnu mere luft i maven! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.