Valg af tøj til sygehuset..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.048 visninger
23 svar
0 synes godt om
3. april 2012

EKBJ

Må jeg se hvad i har pakket til jeres små guldklumper, som de skal have på hjem fra sygehuset?

hvad str. og hvor meget tøj har i meget?

Her har jeg 1 sæt str 50. og 1 sæt str. 56 

Tror kun han kan passe str. 56 da han i uge 35 er skønnet til at veje 2800g

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2012

Clisolka

EKBJ skriver:

Må jeg se hvad i har pakket til jeres små guldklumper, som de skal have på hjem fra sygehuset?

Nu er det snart 1½ år siden, men jeg vil da vise billede  Isabella havde dette sæt på på vej hjem, og en fleecedragt udenover + en hue selvfølgelig (30. okt). 

Det var en str. 56, for hun kunne ikke passe str. 50 fra fødslen (4005 g) 

Jeg havde valgt at tage både str. 50 og 56 med, men det i str. 50 kunne jeg pakke ned da jeg kom hjem med hende 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

3. april 2012

Kvist

EKBJ skriver:

Ja det er også ved at være et par dage siden vi kom hjem med Albert som er født d. 04-12-2010, men her er da også lige et billede af det tøj han havde på hjem..

Jeg havde kun str. 56 med på sygehuset, og han vejede 4090 ved fødslen så en str. 50 ville have været for lille..

Anmeld

3. april 2012

EKBJ

Babymor2010 skriver:

Nu er det snart 1½ år siden, men jeg vil da vise billede  Isabella havde dette sæt på på vej hjem, og en fleecedragt udenover + en hue selvfølgelig (30. okt). 

Det var en str. 56, for hun kunne ikke passe str. 50 fra fødslen (4005 g) 

Jeg havde valgt at tage både str. 50 og 56 med, men det i str. 50 kunne jeg pakke ned da jeg kom hjem med hende 

Hvor er kun kær :-) 

Jeg har pakket i str 56 - en blå/hvid stribet body + lyseblå velur bukser :-)

og i str 50 - en hvid body og en blå/hvid stribet sparkedragt..

Og så skal han have hvide hæklet sokker og en hvid hue min morfars kæreste har hæklet, på :-)

og en fleecedragt som han helt sikkert kommer til at svømme i.. men svigermor har købt den og har lovet hende han skulle have den på..  håber jeg, godt jeg kan tillade mig selvom den helt sikkert er en str. for stor. 

Anmeld

3. april 2012

Clisolka

EKBJ skriver:

Hvor er kun kær :-) 

Jeg har pakket i str 56 - en blå/hvid stribet body + lyseblå velur bukser :-)

og i str 50 - en hvid body og en blå/hvid stribet sparkedragt..

Og så skal han have hvide hæklet sokker og en hvid hue min morfars kæreste har hæklet, på :-)

og en fleecedragt som han helt sikkert kommer til at svømme i.. men svigermor har købt den og har lovet hende han skulle have den på..  håber jeg, godt jeg kan tillade mig selvom den helt sikkert er en str. for stor. 

Det lyder jo til at være perfekt pakket 

Hihi ja, Isabellas fleecedragt var også 1 nr for stor til hende, men det gik! Ork, det kan skam sagtens lade sig gøre 

Anmeld

3. april 2012

EKBJ

Babymor2010 skriver:

Det lyder jo til at være perfekt pakket 

Hihi ja, Isabellas fleecedragt var også 1 nr for stor til hende, men det gik! Ork, det kan skam sagtens lade sig gøre 

Og sådan som det blæser uden for i denne her måned går jeg ikke ud fra at det er for varmt :-) har endda pakket et tæppe til ham også! 

Anmeld

3. april 2012

twinny

Drengene var 2586 g og 2788 g og brugte str 50 hjem fra hospitalet...

Her er lige et billede med manden...

Anmeld

3. april 2012

Clisolka

EKBJ skriver:

Og sådan som det blæser uden for i denne her måned går jeg ikke ud fra at det er for varmt :-) har endda pakket et tæppe til ham også! 

Nej, det er lidt køligt disse dage 

Anmeld

3. april 2012

norenberg

jeg havde et sæt med i hver størrelse ( 50 og 56 ) ugen før jeg fødte havde de scannet ham til at være knap 2700 gram....hvilket var helt forkert for fødte en basse på 3990 gram og 52 cm han kunne bestemt ikke være i en 50...så var glad for jeg også havde str 56 med...

Anmeld

3. april 2012

L&V

EKBJ skriver:

Lyder rigtig fint det du har tænkt. Her er et billede af vores lille Laura da hun lige var kommet hjem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.