Har i alle det???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. april 2012

Nattøs

Anonym skriver:

tak for alle jeres svar ser ud som om flertallet siger ja men det lyder som om det er fordi sukkertrangen er øget?? jeg tænker bare hvis ikke man spiser anderledes kan tager man vel ikke på??

Da jeg var 15 spiste jeg lykkepiller og jeg tog 15 kg på. og nej jeg spiste ikke mere end normalt. måtte have flere mennesker med til lægen, for min læge troede ikke på at jeg ikke ekstra spiste. da jeg for et år siden spiste piller igen, tog jeg 10 kg på. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2012

wamse

Jeg har fået anti-depressiv i næsten et år nu, og har taget næsten 20 kg på

Jeg føler mestemt ikke, at min trang til sukker er blevet værre, men jeg tager alligevel på

Anmeld

4. april 2012

lassemor07

har ikke selv været på det men ved min ex svigermor tog på af det men tilgengæld tabte på Lasses faster og min veninde sig af det
Min veninde har tabt sig 10 kg siden hun begyndte på det i nov og det er fordi efter hun er begyndt så har hun mistet sin appetit

Anmeld

4. april 2012

ano14316

Jeg har spist to forskellige. cipralex, det var vægtøgning ikke noget problem, men så tog jeg et andet præperat i tre mdr og tog 20 kg på.

Jeg kunne slet ikke styrre det, og jeg var SULTEN HELE TIDEN!!

Anmeld

4. april 2012

lio

Anonym skriver:

tak for alle jeres svar ser ud som om flertallet siger ja men det lyder som om det er fordi sukkertrangen er øget?? jeg tænker bare hvis ikke man spiser anderledes kan tager man vel ikke på??

For mit vedkommende havde det intet med sukkertrang at gøre, spiste som jeg plejede og tog 18 kg på, på ét år. Tabte dog 11 af dem på 6 mdr. da jeg stoppede behandlingen og spiste stadig ikke anderledes.

Anmeld

4. april 2012

JH12

Jeg har været i behandling i godt 6 måneder inden jeg blev gravid..

Og jeg betalte ekstra for at få medicin, hvor man ikke tog på.. så det gjorde jeg ikke..

men jeg ved at rigtig meget af de anti-dep. medicin man kan få, der tager man på af det..

Anmeld

4. april 2012

Savannah

Jeg tager på når jeg tager Mirtazapin, min mæthedsfornemmelse er ikke eksisterende.. Desværre. Men det er en af bivirkningerne ved dette præparat, og det er (indtil videre) en lille pris at betale for at have et liv.

Jeg har taget andre præparater hvor jeg ikke har haft bivirkninger som manglende mæthedsfornemmelse.

Har også oplevet at tabe mig.

Anmeld

4. april 2012

cdinesen

Jeg tog 30 kg på 6 måneder, da jeg for 8 år siden var i medicinsk behandling for depression.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.