Sophisen vokser og vokser, og har det bare såååå godt. Hun smiler, griner, plydre og udvikler sig mere og mere for hver dag. Hun er bare såååå dejlig!
meen.. I lørdags fik min lille pige, 39,3 i feber. Hun var lidt pylret men ellers intet at mærke på hende. Ulrik gav hende mad, men hun spiste ikke op som hun plejer. Lidt efter ville jeg give hende resten, indtil hun pludselig stak i et kæmpe skrig, og hun var utrøstelig 
Jeg havde forinden da snakket med min mor om det, forbi hun ikke har haft sygdoms feber før, ( kun lidt ved 3 måneders stikket ) hun sagde at hvis feberen blev ved eller steg, så synes hun at jeg skulle ringe til vagtlægen. Men da hun så begyndte at skrige som en stukket gris, og jeg ikke kunne få hende til at falde ned, ringede jeg til vagtlægen. De ville have hende ind med det samme.
Vi ankom til Kolding sygehus, og han kiggede på hende., og hver gang han rørte ved hende, skreg hun endnu mere. Efter lidt tid, siger han at han lige ringer over på børneafdelingen, for at få dem til at kigge på hende for en sikkerhedsskyld, og som det så ud lige nu, mente han at de nok ville indlægge hende
åååh gud, tænkte jeg. og fik tåre i øjnene. Det hele virkede så voldsomt, og sophia var dybt ulykkelig. Vi ankommer på børneafdelingen, og de undersøger sophia, og hun får en pulsmåler på, som viste at hendes puls næsten lå helt oppe på 200, og når hun blev sur røg den over. Og så bliver man jo endnu mere bekymret. Hun fik taget blodprøver, hvilket heller ikke var sjovt. Bagefter blev vi vidst ned på en stue. 1 time efter fik vi svar på prøverne, - ingen infektion. "DEJLIGT!", så de mente det var en virus. Vi blev der resten af natten. Om morgenen havde hun en temperatur på 37,9, så meget bedre. Ved middagstid kom der en børnelæge ind og kiggede på hende. Det første han siger er at hun er tyk. HEY!
- han synes sophia var fin, god øjenkontakt, fulgte godt med, dygtig til at komme op og sidde, og rigtig god til at stå op, faktisk så meget at han blev positivt overrasket :-)
bagefter blev vi udskrevet, og vi tog hjem, og nu er alt godt igen :-)
Da de undersøgte hende, vejede og målte de hende også. 63 cm og 7100 g :-)
ellers går alt bare super duper, og hun er verdens bedste gave!
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld