overføre sange til mp3??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

231 visninger
3 svar
0 synes godt om
3. april 2012

bobbles

hejsa har lige brug for lidt hjælp, har lige købt en mp3 som jeg vil bruge når jeg skal træne nogen der ved hvordan man overfører de sange man har på com over til mp3?? for må sige jeg er lidt lost  har prøvet men kan ikke finde ud af det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2012

Annette A

Der skulle gerne medføre et lille kabel til din mp3 som du tilslutter computeren og mp3 spilleren. Når du så sidder med computeren burde mp3 spilleren dukke op ellers kan du finde den under min computer, der hvor du kan se dine forskellige drev og fx et usb-stik.

Når du så klikker på mp3 spilleren burde der være en mappe hvori du kan overføre dine musikfiler til. Det gør du ved at kopiere musikfilerne og sætte dem ind i mp3 spillerens mappe.

Håber det er forståeligt for det kan være lidt svært at forklare, men spørg endelig ind eller beskriv hvordan det fungerer på din computer for ved selvfølgelig ikke om det er på helt samme måde som jeg selv gør det på min egen.

Anmeld

3. april 2012

bobbles

Kellie skriver:

Der skulle gerne medføre et lille kabel til din mp3 som du tilslutter computeren og mp3 spilleren. Når du så sidder med computeren burde mp3 spilleren dukke op ellers kan du finde den under min computer, der hvor du kan se dine forskellige drev og fx et usb-stik.

Når du så klikker på mp3 spilleren burde der være en mappe hvori du kan overføre dine musikfiler til. Det gør du ved at kopiere musikfilerne og sætte dem ind i mp3 spillerens mappe.

Håber det er forståeligt for det kan være lidt svært at forklare, men spørg endelig ind eller beskriv hvordan det fungerer på din computer for ved selvfølgelig ikke om det er på helt samme måde som jeg selv gør det på min egen.

jo tak fandt ud af det, kopierede bare min cd til com og derefter fra com til mp3

Anmeld

4. april 2012

Annette A

Frøken Christiansen skriver:

jo tak fandt ud af det, kopierede bare min cd til com og derefter fra com til mp3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.