Må de få spinat som 17 mrd?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.695 visninger
9 svar
0 synes godt om
3. april 2012

Clisolka

Vi spiste en spinatret den anden dag til aften, og selvfølgelig fik Isabella det sammen med os, men er der noget med at de ikke må få spinat eller i hvert fald ret meget af det? Hun er 17 mrd nu  Det havde jeg ikke lige tænkt over, i og med at hun spiser alt sammen med os nu. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2012

lukasmor

Babymor2010 skriver:

Vi spiste en spinatret den anden dag til aften, og selvfølgelig fik Isabella det sammen med os, men er der noget med at de ikke må få spinat eller i hvert fald ret meget af det? Hun er 17 mrd nu  Det havde jeg ikke lige tænkt over, i og med at hun spiser alt sammen med os nu. 

Det har jeg godt nok aldrig hørt om før? Hvor har du hørt det? Min søn spiser det også

Anmeld

3. april 2012

Clisolka

Lukasmor skriver:

Det har jeg godt nok aldrig hørt om før? Hvor har du hørt det? Min søn spiser det også

Nej, jeg har nemlig heller ikke hørt noget om det, det er derfor jeg undrer mig lidt  Min kæreste kom hjem den anden dag og fortalte at hans (kvindelige) kollega sagde bål og brand, det måtte hun ikke få  

Anmeld

3. april 2012

lukasmor

Babymor2010 skriver:

Nej, jeg har nemlig heller ikke hørt noget om det, det er derfor jeg undrer mig lidt  Min kæreste kom hjem den anden dag og fortalte at hans (kvindelige) kollega sagde bål og brand, det måtte hun ikke få  

Det lyder mærkeligt tror nu ikke der er noget galt i spinat.. tværtimod, vil jeg mene

Anmeld

3. april 2012

D-Micka

De må først spise spinat når de er over et år så det har i kunne give hende i noget tid

Anmeld

3. april 2012

Muffin_girl

Babymor2010 skriver:

Out off subject - JEG HAR LYST TIL SPINAT NU!  

Anmeld

3. april 2012

Clisolka

D-Micka skriver:

De må først spise spinat når de er over et år så det har i kunne give hende i noget tid

Arh okay, det var måske det hun mente  Men ja, så må hun jo sagtens få det 

Anmeld

3. april 2012

Clisolka

AalborgPigen skriver:

Out off subject - JEG HAR LYST TIL SPINAT NU!  

Mmmm det er altså også godt 

Anmeld

3. april 2012

Muffin_girl

Babymor2010 skriver:

Mmmm det er altså også godt 

Ja mums

Anmeld

3. april 2012

D-Micka

Babymor2010 skriver:

Arh okay, det var måske det hun mente  Men ja, så må hun jo sagtens få det 

Det har noget med nitrat der er i at gøre
De må få smagsprøver fra 6 mdrs. alderen og spise det fra 1 års alderen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.