Puslingen skriver:
Vil lige høre herinde, inden jeg ringer til lægen i morgen
Jeg læser ofte at børn hoster i langtid efter de har været forkølet, så det her er sikkert ikke unormalt, men vil lige høre alligevel.
Er det forsat våd hoste jeres børn har??
Og lyder deres vejrtrækning, lidt ala en kat der spinder??
Er meget i tvivl om vi lige skal få ham tjekket en ekstra gang inden ferien, eller det bare er sådan det er.
Charlie er 21 mdr og har hostet i 3 uger.
Uha ja den dumme hoste 
Jeg ville nok lige få ham tjekket inden påsken 
Her hostede Isabella uafbrudt siden sep., hvor hun startede i vuggestue. Selvfølgelig var der dage/uger hvor der intet var, hvor det så startede op igen. Der var en smule rallen og lidt opkast i forbindelse med hosten, men ellers intet andet.
Vi har været til lægen 5 gange med hende, og hver gang fik vi beskeden at det var en virus. Vuggestuen var efter os, fordi hun blev ved - og vi kunne jo intet gøre, når lægen mente det var en virus. Første gang vi var med lægen til hende fortalte han, at de intet gør før 3. gang forældrene kommer 
Nå, men sagen er, at hendes hoste stoppede samme weekend som hun fik sin 1-års vaccination. Vi havde trukket den lidt pga. forkølelse, tænder og hoste. Så hun fik den i starten af marts måned, og nu har der intet været siden! 
Anmeld