fondant kage tema!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

334 visninger
1 svar
0 synes godt om
3. april 2012

bobbles

Hej ja skal være sammen med svigerfamilien på søndag hvor vi skal trille æg sammen med alle ungerne. Og vi skal holde min datters fødselsdag der da det er aftalt med dem vi gør det der for det er endnu ikke blevet holdt for den del af familien og vi havde tænkt at lave en fondant kage og min datter har bestemt den skal være hjerte formet men jeg tænker os i baner med et påske tema nogen der har nogen ideer til hvordan man kan pynte kagen og med hvad? :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2012

M (:

Frøken Christiansen skriver:

Hej ja skal være sammen med svigerfamilien på søndag hvor vi skal trille æg sammen med alle ungerne. Og vi skal holde min datters fødselsdag der da det er aftalt med dem vi gør det der for det er endnu ikke blevet holdt for den del af familien og vi havde tænkt at lave en fondant kage og min datter har bestemt den skal være hjerte formet men jeg tænker os i baner med et påske tema nogen der har nogen ideer til hvordan man kan pynte kagen og med hvad? :-)

Hm, umiddelbart ville jeg "bare" lave en fødselsdagskage for at hun ikke skal føle sig glemt midt i al påskehalløjet.. Det er jo trods alt hendes dag selvom det er påske..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.