Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Har en ny trøje, er vasket et par gange og den er helt statisk.
Når jeg tar den over hovedet slår det helt gnister ( ej næsten )
Hvad kan jeg gøre ??
Vasket i alm vaskemiddel uden skyllemiddel , og hængt til tørre.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
bullerbassen skriver: Har en ny trøje, er vasket et par gange og den er helt statisk. Når jeg tar den over hovedet slår det helt gnister ( ej næsten ) Hvad kan jeg gøre ?? Vasket i alm vaskemiddel uden skyllemiddel , og hængt til tørre.
Hvad er trøjen lavet af?
For er det uld kan den have brug for rigtig uld-vaskemiddel der modvirker statisk elektricitet
Månsson skriver: Putte den i fryseren eller vaske den i eiddke
Putte den i fryseren eller vaske den i eiddke
Hjælper fryser ?? Er det så efter hver vask ??? Eddike ? Hvor meget ? Har ski aldrig oplevet det før med en trøje
Team Putte skriver: Hvad er trøjen lavet af? For er det uld kan den have brug for rigtig uld-vaskemiddel der modvirker statisk elektricitet
Der står ikke i trøjen hvad den er lavet af , tror ikke det er uld.
Det helt vildt! Har aldrignoplevet det før
bullerbassen skriver: Der står ikke i trøjen hvad den er lavet af , tror ikke det er uld. Det helt vildt! Har aldrignoplevet det før
Jeg har oz kun oplevet det med en uld-trøje
Det er ik dig selv der er elektrisk? Hvis du har fået nye sko f.eks..
bullerbassen skriver: Hjælper fryser ?? Er det så efter hver vask ??? Eddike ? Hvor meget ? Har ski aldrig oplevet det før med en trøje
Team Putte skriver: Jeg har oz kun oplevet det med en uld-trøje Det er ik dig selv der er elektrisk? Hvis du har fået nye sko f.eks..
Nej det er trøjen , har lige taget den af , bare når jeg ligger den sammen eller rører ved den " siger den nået "
Har oplevet det med tøj før
Månsson skriver: Det kan bare være den ska aflades eller hva man nu ska sige også kan en halv time i fryseren gøre det 1 til 2 dl i en 10 l spand tror jeg ca jeg plejer at bruge.. ellers vask den med skyllemiddel
Det kan bare være den ska aflades eller hva man nu ska sige også kan en halv time i fryseren gøre det 1 til 2 dl i en 10 l spand tror jeg ca jeg plejer at bruge.. ellers vask den med skyllemiddel
Ok det må jeg prøve overvejede skyllemiddel, men har aldrig oplevet det før så havde ingen ide om det virker.
Dumt spørgsmål , skal den så ligge i det eddike vand ? Og vaskes bagefter ??
bullerbassen skriver: Nej det er trøjen , har lige taget den af , bare når jeg ligger den sammen eller rører ved den " siger den nået " Har oplevet det med tøj før
Er enig i at det er mystisk
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128