Bobles til 1 årige damer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

940 visninger
7 svar
0 synes godt om
3. april 2012

ulleby

HJÆLP - damernes fødselsdag står for døren og bobles må gerne flytte ind her - men hvilken er super i den alder, hvilken farve og str bør de være?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2012

L&V

ulleby skriver:

HJÆLP - damernes fødselsdag står for døren og bobles må gerne flytte ind her - men hvilken er super i den alder, hvilken farve og str bør de være?

Kyllingen, krokodille eller fisken.. Ville selv vælge kyllingen i en fin lilla hvis det var mig
Syntes elefanten er spild af penge

Anmeld

3. april 2012

lhn89

3. april 2012

lhn89

Og her er der et indlæg, hvor de forskellige bObles testes

http://petitpodium.dk/blog/2012/03/petit-podium-tester-bobles-tumledyr/

Anmeld

3. april 2012

ulleby

Tak - men har set der er forskellige str?

Anmeld

3. april 2012

Tona

Amanda på 15 mdr ønsker sig meget den grønne krokodille eller en lilla elefant i den store størrelse så der kan tumles på dem.  Hun har de små (dem der er til at tage med i bad, men de er faktisk for små med mindre de er til at bade med i den alder syntes jeg.

Anmeld

3. april 2012

Troldemommi

Jeg har allerede sat Den lilla elefant på min datters ønskeseddel når hun bliver 1 år :-)

Anmeld

3. april 2012

Karo

Min datter har nettop fået elefanten og hun ELSKER den. Nu er hun så også 2 år, og jeg ved ikke om det gør den store forskel.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.