Anonym skriver:
Det bliver nok lidt langt.. jeg har bare brug for at komme ud med det.. Er så ked 
Jeg er flyttet til min kærestes by 2 timer væk, da jeg mødte ham..
Vi har fået barn sammen og jeg har mistet alle mine veninder..
Jeg har ikke fået noget job her endnu..
Jeg har et overspisnings/usundt problem.. jeg æder alt for meget og for usundt og vejer nok 50 kg for meget 
Jeg har mistet alt håb og tro på at finde job, fordi der er bare ALDRIG noget og får det aldrig når jeg så har været til samtale..
Jeg trøste spiser og bliver større og større og tror mindre og mindre på mig selv til nogensinde at få et job.. og får det jo så heller ikke for hvorfor skulle de ansætte en som mig...
Jeg føler mig holdt nede i mit forhold.. jeg er normalt meget optimistisk, glad og åben.. men han holder mig nede.. han er så pesimistisk og virker tit sur og som han ikke har overskud til de hverdags ting der er..
Vores barn er MEGET krævende og jeg er kommet så langt at jeg bare slet ikke er glad over påsken nu her, og at vi har fri osv.. For ville meget hellere have hverdag.. jeg magter ikke mit barn, kæresten eller mig selv..
Det her er en ond cirkel.. jeg har ingen jeg kan tale med om tingene.. for dem jeg kender er enten gennem ham (også kan jeg jo ikke sidde og sige alt det med ham).. og min familie siger jeg ikke de ting til med parforholdet fordi jeg jo ikke vil have de skal synes dårlig om ham..
Århhh jeg er bare så ked af det og er kommet ud hvor jeg bare ikke kan klare det mere.. sidder bare og tuder og ville ønske jeg bare ikke er i livet hvor jeg er nu.... 
Det er bare altid penge problemer, kan ikke købe tøj så jeg ser ordentlig ud og vender hver en krone.. Jeg kan ikke mere... ødelægger mig selv og føler bare ikke jeg har nogen eller noget... 
Jeg synes bestemt du skal søge noget læge og jeg synes du skal være ærlig over for din kæreste. Fortæl ham hvad du mener og synes, mit eget forhold forbedre sig, hver gang vi snakker sammen om vores tanker og følelser
Det hjælper ikke at spise ting væk, nej forsøg at leve sundt og nyd dit liv, så bliver du helt sikkert også mere tryg og glad ved dig selv.
Jeg er selv en stor pige, ikke særlig høj, men jeg var pavestolt da jeg tabte mig i starten af min gravitet. (dog fordi at jeg kastede så meget op, ikke noget der kan anbefales) jeg startede med at spise sundt inden jeg blev gravid. Det har gjort, at i min gravitet, har jeg kun taget 1 kg på. selv om jeg er blevet stor. Jeg er 24+5 i dag.
Anmeld