Men jeg vil ikke sige det er positivt.
For mange år siden havde jeg noget kørende med en fyr. Og vi havde det rigtig godt sammen, men da jeg en aften fik gjort et eller andet forkert (ved stadig ikke hvad) droppede han mig fuldstændigt, og var dagen efter kæreste med en helt anden. Vi var ikke selv kærester, men jeg blev stadig rigtig såret.
Nu her efter et par år, havde min veninde en flirt med ham (November, December 2011) og udfra det fandt jeg ud af, at han ikke var blevet en skid bedre siden dengang jeg havde noget med ham.
Hun lavede en fejl, og alting var slut. (Selvom det faktiks mere var ham der lavede en fejl.
)
Når ja, jeg begyndte at skrive rigtig meget med ham - fordi jeg prøvede at hjælpe min rigtig gode veninde, ved at finde ud af hvad hun gjorde forkert. For hun var jo såret - ligeså meget som han sårede mig dengang.
Og siden da har vi skrevet nonstop 24/7. Jeg elsker hver gang jeg modtager en sms fra ham! Elsker når han kommer gående forbi mig (vi bor i samme boligområde) og giver et kram!
Han siger jeg er mystisk, fordi jeg afviser ham blankt hver gang - men samtidig viser interesse for ham ved at skrive jeg synes han er sød og dejlig. Han er totalt hooked på mig denne gang.... Troede jeg.
Så sent som i går aftes begyndte min veninde at skrive til mig, at hun stadig synes det var træls at han ikke gad snakke med hende om hvad der var sket. Så jeg skrev til ham.
Jeg gik så i seng, og vågner i nat til en sms hvori der står at min veninde havde været henne ved ham. Og jeg tænkte, fair nok.
Men nej.. Om ikke så her til morgen han indrømmer at de havde sex. Hvad fanden gør jeg? Lige nu spiller jeg cool for ham og siger det ingenting betyder fordi vi hverken er kærester eller noget.
Men hvor gør det ondt, når det går op for en at ham man er forelsket i har haft sex med en anden.
!! Spurgte ham så, om de havde en flirt igen. Hvor jeg fik svaret: "Nej, ser hende kun som veninde."
Jamen forhelvede... 

Måtte lige ud med det. Det var aldrig min mening at blive forelsket i ham igen. Og alligevel sidder jeg og tænker: "I'm just taking back what's mine!"
- For han var vel min først? ... Åh gud