Jeg tror jeg er forelsket..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

648 visninger
5 svar
0 synes godt om
3. april 2012

Anonym trådstarter

Men jeg vil ikke sige det er positivt.

For mange år siden havde jeg noget kørende med en fyr. Og vi havde det rigtig godt sammen, men da jeg en aften fik gjort et eller andet forkert (ved stadig ikke hvad) droppede han mig fuldstændigt, og var dagen efter kæreste med en helt anden. Vi var ikke selv kærester, men jeg blev stadig rigtig såret.

Nu her efter et par år, havde min veninde en flirt med ham (November, December 2011) og udfra det fandt jeg ud af, at han ikke var blevet en skid bedre siden dengang jeg havde noget med ham.

Hun lavede en fejl, og alting var slut. (Selvom det faktiks mere var ham der lavede en fejl.)

Når ja, jeg begyndte at skrive rigtig meget med ham - fordi jeg prøvede at hjælpe min rigtig gode veninde, ved at finde ud af hvad hun gjorde forkert. For hun var jo såret - ligeså meget som han sårede mig dengang.

Og siden da har vi skrevet nonstop 24/7. Jeg elsker hver gang jeg modtager en sms fra ham! Elsker når han kommer gående forbi mig (vi bor i samme boligområde) og giver et kram!

Han siger jeg er mystisk, fordi jeg afviser ham blankt hver gang - men samtidig viser interesse for ham ved at skrive jeg synes han er sød og dejlig. Han er totalt hooked på mig denne gang.... Troede jeg.

Så sent som i går aftes begyndte min veninde at skrive til mig, at hun stadig synes det var træls at han ikke gad snakke med hende om hvad der var sket. Så jeg skrev til ham.

Jeg gik så i seng, og vågner i nat til en sms hvori der står at min veninde havde været henne ved ham. Og jeg tænkte, fair nok.

Men nej.. Om ikke så her til morgen han indrømmer at de havde sex. Hvad fanden gør jeg? Lige nu spiller jeg cool for ham og siger det ingenting betyder fordi vi hverken er kærester eller noget.

Men hvor gør det ondt, når det går op for en at ham man er forelsket i har haft sex med en anden. !! Spurgte ham så, om de havde en flirt igen. Hvor jeg fik svaret: "Nej, ser hende kun som veninde."

Jamen forhelvede...  Måtte lige ud med det. Det var aldrig min mening at blive forelsket i ham igen. Og alligevel sidder jeg og tænker: "I'm just taking back what's mine!"
- For han var vel min først? ... Åh gud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2012

twinboys

Anonym skriver:

For mange år siden havde jeg noget kørende med en fyr. Og vi havde det rigtig godt sammen, men da jeg en aften fik gjort et eller andet forkert (ved stadig ikke hvad) droppede han mig fuldstændigt, og var dagen efter kæreste med en helt anden. Vi var ikke selv kærester, men jeg blev stadig rigtig såret.

Nu her efter et par år, havde min veninde en flirt med ham (November, December 2011) og udfra det fandt jeg ud af, at han ikke var blevet en skid bedre siden dengang jeg havde noget med ham.

Hun lavede en fejl, og alting var slut. (Selvom det faktiks mere var ham der lavede en fejl.)

Når ja, jeg begyndte at skrive rigtig meget med ham - fordi jeg prøvede at hjælpe min rigtig gode veninde, ved at finde ud af hvad hun gjorde forkert. For hun var jo såret - ligeså meget som han sårede mig dengang.

Og siden da har vi skrevet nonstop 24/7. Jeg elsker hver gang jeg modtager en sms fra ham! Elsker når han kommer gående forbi mig (vi bor i samme boligområde) og giver et kram!

Han siger jeg er mystisk, fordi jeg afviser ham blankt hver gang - men samtidig viser interesse for ham ved at skrive jeg synes han er sød og dejlig. Han er totalt hooked på mig denne gang.... Troede jeg.

Så sent som i går aftes begyndte min veninde at skrive til mig, at hun stadig synes det var træls at han ikke gad snakke med hende om hvad der var sket. Så jeg skrev til ham.

Jeg gik så i seng, og vågner i nat til en sms hvori der står at min veninde havde været henne ved ham. Og jeg tænkte, fair nok.

Men nej.. Om ikke så her til morgen han indrømmer at de havde sex. Hvad fanden gør jeg? Lige nu spiller jeg cool for ham og siger det ingenting betyder fordi vi hverken er kærester eller noget.

Men hvor gør det ondt, når det går op for en at ham man er forelsket i har haft sex med en anden. !! Spurgte ham så, om de havde en flirt igen. Hvor jeg fik svaret: "Nej, ser hende kun som veninde."

Jamen forhelvede...  Måtte lige ud med det. Det var aldrig min mening at blive forelsket i ham igen. Og alligevel sidder jeg og tænker: "I'm just taking back what's mine!"

uuuuhhh den kærlighed den kærlighed...

Anmeld

3. april 2012

PludderLady

Af erfaring ved jeg at man ikke kan stille det op på så teknisk en måde som "taking back what's mine". Han var jo ikke din? Og du var jo ikke vild med ham da hun faldt for ham!?

Du bliver simpelthen nød til at gøre op med dig selv, om ikke du lige nu er igang med at starte noget med én, som du VED din veninde er vild med (og her er det jo ret ligegyldigt hvad der er sket inden.. I realiteten handler det vel bare om, at få så få knuste hjerter som muligt og at beholde din veninde) - og det kan godt blive et tillidsbrud og et stort problem mellem veninder, hvis ikke du indser at i er et andet sted nu, end dengang.

Good luck

Anmeld

3. april 2012

Troldemommi

puhhaaaa

syntes du leger med ilden

prøv at spørg dig selv om du gerne vil såres igen, du siger det selv, han har ikke ændret sig og han behandler ikke kvinder pænt, vil du gerne have sådan en kæreste?

tror mere det er spændinger der tiltrækker dig og hvis det er det og du derfor gerne vil være sammen med ham, ja så er der ingen der kan forbyde dig det, men hvis jeg var dig ville jeg tænke mig godt om først, for sandsynligheden for at han sårer dig igen er desværre rimelig stor, eller vend den om når han har været sammen med dig en gang og det gik skidt hvorfor skulle anden gang så gå bedre.

Monica

Anmeld

3. april 2012

Gaia

Altså find dog en mand som kan sige og tåle når der begås fejl. Han lyder ikke særlig sympatisk i mine øre og mest af alt tror jeg han nyder jeres opmærksomhed. Hvilken fyr ville ikke nyde to pigers udelte opmærksomhed. Synes du skal se om du ikke kan få ham ud af hovedet. Altså manden har sex med din veninde trods det at han og dig flirter. Synes faktisk han leger lidt med dig. Find en du ikke skal dele med en veninde, og en som tør sige hvad der er galt osv. Sikker på han er derude

Anmeld

3. april 2012

hekran

Anonym skriver:

Jeg fatter ikke hvad der er så tiltalende ved den her idiot! Han opfører sig da som en egoistisk stodder. Han bruger jer totalt og I lader jer jo blive brugt! 

Du må da kunne se det! Tror du på en fremtid sammen med ham/en som han? Du ved jo, at det aldrig kan blive lykkeligt og det burde du måske også have lært efterhånden....

Du skal da være sammen med en der viser, at han elsker dig og ikke bare driller dig for at holde dig til ilden for så bare at brænde dig.

Drop kontakten til ham. Kan ikke se, hvorfor du skal have kontakt til ham. Det er ikke dit ansvar at rede tråde ud. Det er som om du ikke kan lade være. Du skal da holde op. Han har opført sig som en idiot først overfor dig, så din veninde, så dig igen, og nu også veninden, fordi han kommer garanteret luskende til dig igen lige strakt. Kan du ikke se det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.