hjælp paradise på nettet???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

734 visninger
17 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
3. april 2012

Kay

fik rodet mig ud i noget banko i går...  fik afvide det ville slutte lidt i 22... så jeg kunne godt nå hjem og se paradise troede jeg... men men men... det sluttede først 22.40  

så jeg nåede slet ikke at se paradise jo....  

og så kom jeg i tanke om at nogle her inde kender en side hvor man kan se paradise gratis???

ja jeg kunne vente til genudsendelsen i eftermiddag... men vi ved jo alle sammen at der er alt det "sjove" klippet ud så det er mere stuerent til de yngre seer.... og vil gerne se hele afsnittet inc. det sjove...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2012

twinboys

Kay skriver:

fik rodet mig ud i noget banko i går...  fik afvide det ville slutte lidt i 22... så jeg kunne godt nå hjem og se paradise troede jeg... men men men... det sluttede først 22.40  

og så kom jeg i tanke om at nogle her inde kender en side hvor man kan se paradise gratis???

ja jeg kunne vente til genudsendelsen i eftermiddag... men vi ved jo alle sammen at der er alt det "sjove" klippet ud så det er mere stuerent til de yngre seer.... og vil gerne se hele afsnittet inc. det sjove...

Smiler det var ellers godt igår... Jeg har ellers fulgt med i afsnittene inden de kom i tv inde på fb, men det har de lukket ned... Jeg følger lige med, for måske kan man igen komme derind på en side og se det...

Anmeld

3. april 2012

Kay

twinboys skriver:

Smiler det var ellers godt igår... Jeg har ellers fulgt med i afsnittene inden de kom i tv inde på fb, men det har de lukket ned... Jeg følger lige med, for måske kan man igen komme derind på en side og se det...

sjovt nok sagde min svigerinde det samme... "du gik virkelig glip af noget!"  ja men jeg kom hjem med 350 kr i gevinst fra banko men nu vil jeg så gerne se paradise

Anmeld

3. april 2012

twinboys

Kay skriver:

sjovt nok sagde min svigerinde det samme... "du gik virkelig glip af noget!"  ja men jeg kom hjem med 350 kr i gevinst fra banko men nu vil jeg så gerne se paradise

iiihhhh hvor er du sød... og tillykke

Anmeld

3. april 2012

Kay

twinboys skriver:

iiihhhh hvor er du sød... og tillykke

tak

fik et ultimatum af manden at hvis jeg kom hjem og havde brugt en masse penge og ik vundet så var der ik noget med at købe babytøj resten af måneden... og den var jo kun lige startet  så var jo nød til at vinde

Anmeld

3. april 2012

annec

Kay skriver:

tv3play.dk der kommer altid afsnittede et døgn bagud

Anmeld

3. april 2012

hekran

Jeg bruger tv3play.dk meget. Det er ganske gratis og kun afbrudt af en reklame eller to - genialt!

Anmeld

3. april 2012

Hougaard92

Viaplay er gratis i en måned for nye medlemmer og der kommer afsnittene typisk dagen før

Anmeld

3. april 2012

Kay

annec skriver:

tv3play.dk der kommer altid afsnittede et døgn bagud

uden det koster kassen??

Anmeld

3. april 2012

Kay

JuliaHougaard92 skriver:

Viaplay er gratis i en måned for nye medlemmer og der kommer afsnittene typisk dagen før

ja... men er medlem af viplay...  er bare indaktiv... så det gælder desvære ik for mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.