Vi havde sundhedsplejesken på besøg igår og lille pigen var bare så dygtig, og fik ros fra højre til venstre. Vi fik afvide vi sku lægge hende mere på maven og at vi skulle gå nogle flere ture med hende. Nå men hun blir lagt ivrig på maven mange gange i løbet af dagen og vi går en meget lang tur....hun er faktisk så dygtig hun holder hovedet oårejst i 20 sek selv og hun er kun 10 dage. (stolt mor!). Igår aftes da hun blir vækket halv 9 for hun mad som hun plejer og ligger ìg hygger som hun plejer. Kl. 22 er hun så pludselig urolig og jeg skifter hendes ble og tænker at nu det mad tid og sove tid som hun plejer. Hun blir lagt til og bruser sig rundt, hun kan slet ikk finde ro...nå men lidt mad for hun i sig, selvom hun blot nød til at stoppe flere gange fordi hun er ved at kvabbe i det. Så gylper hun udover det hele og ligger bare og presser og presser prutter ud...efter det er det bare umuligt at få hende til at falde til ro. Hun vil ikk ha mad og hun græder utrøsteligt. Så tager hendes far hende og endelig kl. 23:45 går hun helt kold efter en kamp med sig selv...så idag kl. 6:20 ringer vores ur og jeg styrter fluks op til hende for hun har slet ikk meldt sig. Jeg for hende op og hun for mad også går hun bare kold igen. Og hun plejer efter sin første omgang at være vågen i to timer. Hun var næsten umuligt At vække igen men det lykkedes i 15 da hun sku skiftes. Ogsågik hun kold igen. Skal jeg være bange?...
Anmeld