Jeg har den lækreste lille dreng på snart 6 måneder.
Jeg har endnu ikke været fra ham mere end en enkelt gang i 2 timer(var til et møde), og to gange af en halv time(skulle handle).
Sagen er så den at jeg skal til en genforeningsfest for min gamle klasse her i weekenden. En uges tid før min dreng fylder 6 måneder. Han skal derfor passes af sin bedstemor.
Jeg synes bare det er alt for tidligt at han skal passes, og jeg er slet ikke klar til at være væk fra ham 
Men jeg føler lidt jeg er nødt til at prøve det fordi at han skal begynde at være til samvær hos sin far fra maj måned, og der er det fast jeg skal være væk fra ham i nogle timer nogle gange om ugen.
Jeg har aftalt med hans bedstemor at jeg tager afsted når han er puttet(sådan så jeg selv kan putte ham), og sover trygt. Jeg ammer, og vil have malket ud til hvis han vågner og er sulten i løbet af natten. Af den årsag har jeg heller ikke planer om at drikke(vil også gerne være frisk til han vågner), og bedstemor passer ham hos mig. Så han sover i sin egen seng, og jeg kommer jo så hjem i løbet af natten. (festen er også kort fra mit hjem. så det tager mig 5-10minutter at gå hjem hvis der er noget eller jeg savner ham for meget)
Synes i det lyder som en dårlig plan?
Hvornår blev jeres passet første gang?
Hvordan havde i det første gang jeres baby blev passet?
Anmeld