har brug for råd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

221 visninger
3 svar
0 synes godt om
2. april 2012

Anonym trådstarter

hej allesammen

jeg vil så gerne have børn, det kan faktisk ikke gå hurtig nok for mig noglegange - synes det kunne være så dejligt. min kæreste og jeg vil begge have børn, men ved ikke om han er klar til det endnu.

vi har begge læreplads, og kan man som elev sige at man lige skal på barsel under sin læreplads?, ved ikke om der er penge nok til at få barn, er bare så forvirret, ved ikke hvordan jeg skal snakke med min kæreste om det ? for han synes sikkert bare jeg er dybt åndssvag ?

nogle med erfaringer ?

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2012

Anonym trådstarter

slet ikke nogle ?

Anmeld

2. april 2012

Rockertand

Anonym skriver:

slet ikke nogle ?

Du kan godt gå på barsel i din læretid - men helt ærligt, så ville jeg vente, det er ikke ret lang tid, man står i lære, og jeg har indtryk af, at I ikke er så gamle?

Der skal både stabilitet, tid, overskud, plads, økonomi og rigtig mange andre ting på plads, før man har de optimale forhold for at få et barn, så jeg ville nok overveje, om det ikke var det værd at vente, til I er færdige med uddannelsen og evt. har fået fast arbejde med en stabil indtægt?

Jeg er godt klar over, at det ikke er det her, du vil høre, - og i bund og grund er det jo også jer, der tager beslutningen, men I er jo nødt til at tage en snak om det, før du får en idé om, hvad han har lyst til - og så skal du også være indstillet på, at han måske gerne vil vente.

Håber, I får en god snak.

Anmeld

3. april 2012

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Du kan godt gå på barsel i din læretid - men helt ærligt, så ville jeg vente, det er ikke ret lang tid, man står i lære, og jeg har indtryk af, at I ikke er så gamle?

Der skal både stabilitet, tid, overskud, plads, økonomi og rigtig mange andre ting på plads, før man har de optimale forhold for at få et barn, så jeg ville nok overveje, om det ikke var det værd at vente, til I er færdige med uddannelsen og evt. har fået fast arbejde med en stabil indtægt?

Jeg er godt klar over, at det ikke er det her, du vil høre, - og i bund og grund er det jo også jer, der tager beslutningen, men I er jo nødt til at tage en snak om det, før du får en idé om, hvad han har lyst til - og så skal du også være indstillet på, at han måske gerne vil vente.

Håber, I får en god snak.

Tak for svar, sådan som du beskriver det kan jeg sagtens sætte mig ind i det - og tro mig tingene bliver højt sansynligt også som du siger til mig. men er glad for nogle gange at hører fra andre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.