Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
OoLøjsoO skriver: jeg kontrakter dig i morgen eftermiddagen herinde med et svar
jeg kontrakter dig i morgen eftermiddagen herinde med et svar
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
quindelist skriver: Den fungerer når den sidder i stikkontakten. Det er en jeg har arvet fra en veninde (hendes datter er 3½ -så det er alarmen sikkert også). Batterierne har ikke kunnet holde strøm mens jeg har haft den (i et ½ års tid), men de virkede upåklageligt for min veninde. Eneste grund til at jeg ikke bare købte nye var at vi fik en anden forærende som jeg var for doven til at bytte mens tid var Så nej jeg ved jo egentlig ikke helt sikkert at den virker med nye batterier, for jeg har jo ikke prøvet det. Jeg skal lige finde den frem og tage et billede i morgen, vil ikke lige risikere at vække lillepigen nu
Den fungerer når den sidder i stikkontakten. Det er en jeg har arvet fra en veninde (hendes datter er 3½ -så det er alarmen sikkert også). Batterierne har ikke kunnet holde strøm mens jeg har haft den (i et ½ års tid), men de virkede upåklageligt for min veninde. Eneste grund til at jeg ikke bare købte nye var at vi fik en anden forærende som jeg var for doven til at bytte mens tid var Så nej jeg ved jo egentlig ikke helt sikkert at den virker med nye batterier, for jeg har jo ikke prøvet det. Jeg skal lige finde den frem og tage et billede i morgen, vil ikke lige risikere at vække lillepigen nu
ja okey.. uhh vil helst bare gerne have den med mig overalt, helst ikke være afhængi af en stik kontrakt.
men mange tak for dit svar
OoLøjsoO skriver: ja okey.. uhh vil helst bare gerne have den med mig overalt, helst ikke være afhængi af en stik kontrakt. men mange tak for dit svar
Piva skriver:
Ok jeg venter spændt
OoLøjsoO skriver: søger en baby alarm til billige penge idet min egen er gået i stykker..
søger en baby alarm til billige penge idet min egen er gået i stykker..
quindelist skriver: Fandt du en alarm? -ellers har jeg fået tjekket den super Nova vi har liggende og der skal bare et par nye batterier til
Fandt du en alarm? -ellers har jeg fået tjekket den super Nova vi har liggende og der skal bare et par nye batterier til
ja det har jeg, mange tak for hjælpen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128