har en stor fed vabel..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.099 visninger
7 svar
0 synes godt om
2. april 2012

1990h

som nu er blevet et klamt betændt sår som væsker og væsker..
lige på hælen på størrelse med en 5'r..

hvad gør i når sådanne opstår?

fik et råd om klorhexedin pudder/pulver også bare plaster..så det prøver jeg nu..men syntes ikke der bedring..har haft siden sidste søndag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2012

Pige2009

Køb de specielle vabelplastre på apoteket - Compeed. de skal hurtigt få bugt med den. Jeg bruger den, når jeg spiller håndbold

Anmeld

2. april 2012

Madam Blå

Hansen1990 skriver:

som nu er blevet et klamt betændt sår som væsker og væsker..
lige på hælen på størrelse med en 5'r..

hvad gør i når sådanne opstår?

fik et råd om klorhexedin pudder/pulver også bare plaster..så det prøver jeg nu..men syntes ikke der bedring..har haft siden sidste søndag

Jeg har været rigtig glad for Duoderm. Sådannoget plaster-agtigt, som hjælper huden med at hele

Anmeld

2. april 2012

1990h

Baagøe skriver:

Køb de specielle vabelplastre på apoteket - Compeed. de skal hurtigt få bugt med den. Jeg bruger den, når jeg spiller håndbold

Ja problemet er bare at man ikk må bruge disse plastre på en vabel med betændelse

Og den er meget betændt

Anmeld

2. april 2012

jydeinden

Hansen1990 skriver:

Ja problemet er bare at man ikk må bruge disse plastre på en vabel med betændelse

Og den er meget betændt

hmm har du prøvet at punktere den og tømme den for det værste betændelse?

Anmeld

2. april 2012

sne190810

Rens med fodbad, og lad den ellers få rigeligt med luft. Undgå så vidt muligt (ved godt det er svært) at lukke den inde i et plaster

Nu ved jeg ikke hvilket arbejde osv. du har, men muligvis gå med nogle klipklappere, tråsko, løse sko u/ høl de første dage.

Anmeld

3. april 2012

1990h

jydeinden skriver:

hmm har du prøvet at punktere den og tømme den for det værste betændelse?

ja alt dette er jeg ovre..jeg fjernede heller ikke huden indtil den selv blev så opløst af betændelse så den delte sig..

det faktisk ikke en vabel mere..nu det bar et stort åbent sår på størrelse med en 5'r som der er betændelse i.

jeg fik en tid hos lægen i morges..så glæder mig til at se om de kan få styr på den..

Anmeld

4. april 2012

Pige2009

Hansen1990 skriver:

Og den er meget betændt

Rens med rigeligt sæbevand og pil det overflødige hus væk. Som en anden også skriver, skal du lade foden få masser af luft

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.