Diverse: søger voksi.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
479 visninger
8 svar
0 synes godt om
2. april 2012

Albatrods.

MAX PRIS KR. 600 .. 

Skriv gerne til mig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2012

Janni.

Skal det være en voksi? 

Ellers har bilka tilbud i denne uge på en slee-bee til 499,00 kr 

Du kan se den i avisen her:

http://viewer.zmags.com/publication/e8f8bb3d#/e8f8bb3d/112

Anmeld

2. april 2012

Albatrods.

Janni. skriver:

Skal det være en voksi? 

Ellers har bilka tilbud i denne uge på en slee-bee til 499,00 kr 

Du kan se den i avisen her:

http://viewer.zmags.com/publication/e8f8bb3d#/e8f8bb3d/112

Nææ det behøvede det nu ikkw (: tak for det ..

Anmeld

2. april 2012

Darling<3

Albatrods. skriver:

MAX PRIS KR. 600 .. 

Skriv gerne til mig.

Føtex har tilbud på drømmeposer ( voksipose ) i denne uge

Anmeld

3. april 2012

Albatrods.

Darling<3 skriver:

Føtex har tilbud på drømmeposer ( voksipose ) i denne uge

Ok tak (:

Anmeld

3. april 2012

mika.F

hej...   skal det være til hverdagsbrug, eller sove vogn?   jeg har en original voksi liggende, den virker som den skal på trods af en tur i vaskemaskinen(min mor tænkte ikke lige over at den er med uld i og nok ikk eskulle ha været vasket)  den har nogle små mangler  og er lidt falmet i farven(sort)men synes ikke at have fundet nogen huller, og så sagt virker den som den skal...

hvis du vil ha den kan du bare hente den for gratis, jeg har kun beholdt den fordi jeg tænkte der måske en dag ville være nogen der kunne bruge den..

jeg bor i brøndby strand..

mvh, mika..

Anmeld

3. april 2012

Albatrods.

mika.F skriver:

hej...   skal det være til hverdagsbrug, eller sove vogn?   jeg har en original voksi liggende, den virker som den skal på trods af en tur i vaskemaskinen(min mor tænkte ikke lige over at den er med uld i og nok ikk eskulle ha været vasket)  den har nogle små mangler  og er lidt falmet i farven(sort)men synes ikke at have fundet nogen huller, og så sagt virker den som den skal...

hvis du vil ha den kan du bare hente den for gratis, jeg har kun beholdt den fordi jeg tænkte der måske en dag ville være nogen der kunne bruge den..

jeg bor i brøndby strand..

mvh, mika..

Hejsa (:

Jamen det var da super sødt af dig, jeg bor faktisk - tilfældigvis også i Brøndby Strand.

Vil du lige have mit nummer ??

26 12 34 43.

Har du vet. mulighed for at mødes imorgen ?

Anmeld

3. april 2012

mika.F

Albatrods. skriver:

Hejsa (:

Jamen det var da super sødt af dig, jeg bor faktisk - tilfældigvis også i Brøndby Strand.

Vil du lige have mit nummer ??

26 12 34 43.

Har du vet. mulighed for at mødes imorgen ?

det passer mig fint!   skal ned til min sagsbehandler i morgen, så vi kan mødes i nærheden? du skal også være velkommen til at komme op, så slipper jeg for at slæbe rundt på den hvis du ikk vil have den alligevel.. ^^

nærmere betegnet bor jeg i maglelund, så er det måske lidt lettere for dig at beslutte dig om du vil kigge forbi, og ellers, så kan vi bare finde ud af noget...

Anmeld

3. april 2012

Albatrods.

mika.F skriver:

det passer mig fint!   skal ned til min sagsbehandler i morgen, så vi kan mødes i nærheden? du skal også være velkommen til at komme op, så slipper jeg for at slæbe rundt på den hvis du ikk vil have den alligevel.. ^^

nærmere betegnet bor jeg i maglelund, så er det måske lidt lettere for dig at beslutte dig om du vil kigge forbi, og ellers, så kan vi bare finde ud af noget...

Åh gud, er SLET IKKE kendt nogen som helst steder deromkring, jeg er netop flyttet ind lige ved pilevangen som ligger tæt ved Brøndbystrand st. ??

Måske du gider sende mig et lille billede til min mobil ??

Men er da helt sikker på at hente den, det er super sødt af dig.

Jeg hopper af nu, skal i put kassen.

Send mig gerne en sms.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.