Det er fedt det her....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. april 2012

Mira0911

Nessie skriver:

Er det et løfte eller en trussel?

Slet ikke nogen trussel.... 

Nu har du været heroppe af snart 2 gange... Så er det vidst min tur til at komme ned af... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2012

Nessie

Mira0911 skriver:

Slet ikke nogen trussel.... 

Nu har du været heroppe af snart 2 gange... Så er det vidst min tur til at komme ned af... 

Det må vi da finde ud af, kunne lave et lille mini-baby.dk træf

Anmeld

2. april 2012

Mira0911

Nessie skriver:

Det må vi da finde ud af, kunne lave et lille mini-baby.dk træf

Hehe ja... 

Anmeld

2. april 2012

Muffin_girl

Mira0911 skriver:

Selvom næsten ikke nogle venner eller familiemedlemmer ved at jeg er gået i gang med kørekort, synes jeg faktisk det er meget rart på en måde... Skriver intet om det på facebook andet end som et "projekt - projektet"..... 

Idag startede jeg til de første teori timer....  Et lille hold på 5 meget unge mennesker og mig som en gammel hønisse... 

Vi fik den første evaluerende teoriprøve idag.... Yes yes... 2 fejl ud af 12.... 

Shit mand... Har allerede fået tid på første kørsel i kravlegård om 14 dages tid.... 

Det fedeste.... Skal køre i en Audi A4.... Det er sq lækkerier.... 

Uh det hele er så spændende.... 

Udover det, så skal min lægeerklæring sendes til embedslægen, da h*n skal afgøre om jeg skal have kortet på prøve 2 år af gangen.... Så spændende er det... 

Måtte bare ud med det, når jeg nu har valgt at ikke fortælle noget til venner og familie.... 

Ej hvor FANTASTISK !!! Hvorfor skal kortet være på prøve ?

AUDI - det nice 

Anmeld

2. april 2012

Mira0911

AalborgPigen skriver:

Ej hvor FANTASTISK !!! Hvorfor skal kortet være på prøve ?

AUDI - det nice 

Jeg ved slet ikke endnu om det skal være på prøve... altså at det skal fornyes hvert 2. år.. 

Har tidligere haft epilepsi... Har været anfaldsfri i 4½ år og medicinfri i 3 år... Men det er embedslægen der afgør om jeg kan få et kørekort som et rask menneske eller om jeg skal have det på prøve hvor det skal fornyes... Det finder jeg ud af om end 3 ugers tid til 1 måned... 

Anmeld

2. april 2012

Muffin_girl

Mira0911 skriver:

Jeg ved slet ikke endnu om det skal være på prøve... altså at det skal fornyes hvert 2. år.. 

Har tidligere haft epilepsi... Har været anfaldsfri i 4½ år og medicinfri i 3 år... Men det er embedslægen der afgør om jeg kan få et kørekort som et rask menneske eller om jeg skal have det på prøve hvor det skal fornyes... Det finder jeg ud af om end 3 ugers tid til 1 måned... 

Okay.. Jeg krydser fingre 

Gider du forresten sende adresse på forsamlingshus ? Kæresten vil gerne have den

Anmeld

2. april 2012

Mira0911

AalborgPigen skriver:

Okay.. Jeg krydser fingre 

Gider du forresten sende adresse på forsamlingshus ? Kæresten vil gerne have den

Takker.... Jeps smider lige en sms... 

Anmeld

6. april 2012

.....

Spændende projekt . Har selv fået taget mit kørekort i en audi a4..ren luksus bil

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.