Påskeferie..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

325 visninger
8 svar
0 synes godt om
2. april 2012

Alexander&Lærke

Hvad bruge i påske til?

Vi er lige startet påske ferie idag, og har været her hjemme i formiddag og ude og kigge på nye cykler over middag.... Så fik vi også lige lavede pas når vi nu skal til disney land til august.... Så gik den mandag mer eller mindre, og ungerne snork sover nu.....zzzzz

Så må vi se havd resten af ugen byder på, vi skal lige til påske frokost fredag ellers er der ikke så mange planlagte ting på programmet...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Har været i givskud løvepark, haunstrup zoo ska vi også en tur i, arbejde, hygge med familie og venner. Måske en tur til Århus og se dinosaurers. Har lige brugt frygtlig mange penge på en ny seng, som kommer på onsdag, så ska ha gjort soveværelset klar. Vh stine

Anmeld

2. april 2012

Pige2009

Mette&Alexander skriver:

Hvad bruge i påske til?

Vi er lige startet påske ferie idag, og har været her hjemme i formiddag og ude og kigge på nye cykler over middag.... Så fik vi også lige lavede pas når vi nu skal til disney land til august.... Så gik den mandag mer eller mindre, og ungerne snork sover nu.....zzzzz

Så må vi se havd resten af ugen byder på, vi skal lige til påske frokost fredag ellers er der ikke så mange planlagte ting på programmet...

Har holdt fødselsdag og dermed ramt af tømmermænd hele dagen igår 

Idag har jeg hygget med min datter og bagt leverpostej, banankage og lavet æg/bacon til vores frokost Resten af påsken tager vi i mine forældres sommerhus og skal bare hygge

Anmeld

2. april 2012

Muffin_girl

Mette&Alexander skriver:

Hvad bruge i påske til?

Imorgen skal jeg lige på noget kursus.. Og ellers bare slappe af Onsdag skal jeg til træning.. 

Torsdag kommer en veninde, fordi vi skal fejre hendes fødselsdag..

Fredag tager kæresten og jeg ned til Aahurs, og ellers står den på påskefrokost resten af dagene

Skal i til Paris el. Florida ? Har i været der før?

Anmeld

3. april 2012

Alexander&Lærke

AalborgPigen skriver:

Imorgen skal jeg lige på noget kursus.. Og ellers bare slappe af Onsdag skal jeg til træning.. 

Torsdag kommer en veninde, fordi vi skal fejre hendes fødselsdag..

Fredag tager kæresten og jeg ned til Aahurs, og ellers står den på påskefrokost resten af dagene

Skal i til Paris el. Florida ? Har i været der før?

Lyder til at i har en del planer for denne uge, men det er jo oså dejligt at gøre noget af det man ellers ikke har tid til i det daglige...

Vi skal til Paris, har været der 2 gange før og det er bare så fantastisk så nu ville vi give vore søn en tur derned nu han bliver 5 til sommer. 

Vi skal afted med mine svigerforældre så vi har nogen til at hjælpe med at passe lillesøster som kun er 1 år til august.

Og vi glæder os rigtigt meget...

Anmeld

3. april 2012

Alexander&Lærke

Baagøe skriver:

Har holdt fødselsdag og dermed ramt af tømmermænd hele dagen igår 

Idag har jeg hygget med min datter og bagt leverpostej, banankage og lavet æg/bacon til vores frokost Resten af påsken tager vi i mine forældres sommerhus og skal bare hygge

Det lyder da ellers også hyggeligt at gøre noget med sin datter, og lækre ting i har lavede, mum...

Anmeld

3. april 2012

Muffin_girl

Mette&Alexander skriver:

Lyder til at i har en del planer for denne uge, men det er jo oså dejligt at gøre noget af det man ellers ikke har tid til i det daglige...

Vi skal til Paris, har været der 2 gange før og det er bare så fantastisk så nu ville vi give vore søn en tur derned nu han bliver 5 til sommer. 

Vi skal afted med mine svigerforældre så vi har nogen til at hjælpe med at passe lillesøster som kun er 1 år til august.

Og vi glæder os rigtigt meget...

Ja jeg syntes også jeg skal 100.000 ting  

Det bliver super fedt ! Jeg har været i Disney Paris omkring 13 gange indtil VIDERE ! Skal helt klart derned igen, så kæresten kan opleve paradiset og DRØMMER om at komme til Disney Florida. Det bliver fantastisk.. Jeg er slet ikke misundelig på dig 

Det bliver dejligt at tage afsted med svigerfamilien. Så får i alle en god tur 

Anmeld

4. april 2012

Pige2009

Mette&Alexander skriver:

Det lyder da ellers også hyggeligt at gøre noget med sin datter, og lækre ting i har lavede, mum...

Det var kanon. Nu nyder vi livet i det gode vejr

Anmeld

4. april 2012

sarahb

Besøg af en legekammerat fra Børnehaven, masser af udendørs aktiviteter (legeplads, gå ture og fodre ænder)
Besøg af min niece Malou og på bondegårdstur samt zoo...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.