Tilbage og klar til nr.2 :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

456 visninger
8 svar
0 synes godt om
2. april 2012

kbh-tøs

Efter at have fået vores datter via ICSI og hun nu er blevet 17 mdr. er det tid til at forsøge os med projekt nr.2

Vi skal til indledende samtale på riget i morgen og så igang med vores fryseæg. Vi har 8 på køl fra sidste gang, så er spændt på om de nu stadig virker 

Har ikke nogen cyklus, så skal have stimuleret én inden æl-sprøjten.

Hvor lang tid er det, det tager at få dannet slimhinde. ( er godt nok ude af træning med fagtermer indenfor bib, var ellers i det i 2 år.)

Det bliver så spændende om det kan lykkes igen.

Knus Charlotte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Kryser alt for, at jeres datter bliver storesøster   

Anmeld

2. april 2012

kbh-tøs

Tak 

Hun er så kærlig overfor de små nye vi har i familien, så glæder mig til hun selv bliver storesøster.

Anmeld

2. april 2012

Nessie

Hvor bliver det spændende

Flot med 8 i fryseren, der skulle jo nok være 1-2 stykker der kunne blive til noget

Held og lykke

Anmeld

2. april 2012

tarkoflen

for at der er et par æg, der er super gode, så jeres datter kan blive storesøster

Anmeld

3. april 2012

ønskebørn74

kbh-tøs skriver:

Efter at have fået vores datter via ICSI og hun nu er blevet 17 mdr. er det tid til at forsøge os med projekt nr.2

Vi skal til indledende samtale på riget i morgen og så igang med vores fryseæg. Vi har 8 på køl fra sidste gang, så er spændt på om de nu stadig virker 

Har ikke nogen cyklus, så skal have stimuleret én inden æl-sprøjten.

Hvor lang tid er det, det tager at få dannet slimhinde. ( er godt nok ude af træning med fagtermer indenfor bib, var ellers i det i 2 år.)

Det bliver så spændende om det kan lykkes igen.

Knus Charlotte

Dejligt med en mere der er igang med fryseforsøg.. ... Jeg er igang med stimulation nu og skal til scanning d. 16.4.

Anmeld

5. april 2012

kbh-tøs

ønskebarn74 skriver:

Dejligt med en mere der er igang med fryseforsøg.. ... Jeg er igang med stimulation nu og skal til scanning d. 16.4.

nej hvor fint. du får da lige et par  med herfra også. 

Vi kom til samtalen og det viste sig at jeg kan gå i gang med det samme, da min slimhinde er tyk nok til  at give en ordenlig blødning. Vi nåede dog ikke at få pillerne inden påske, så nu må vi  se hvornår vi starter på dem. Kan godt mærke at det kommer tæt på nu....

Anmeld

5. april 2012

ønskebørn74

kbh-tøs skriver:

nej hvor fint. du får da lige et par  med herfra også. 

Vi kom til samtalen og det viste sig at jeg kan gå i gang med det samme, da min slimhinde er tyk nok til  at give en ordenlig blødning. Vi nåede dog ikke at få pillerne inden påske, så nu må vi  se hvornår vi starter på dem. Kan godt mærke at det kommer tæt på nu....

Tak skal du have og lige over!!!  Jeg synes det er hyggeligt at vi kan følges af og heppe på hinanden..  Skal nok lave en update efter scanningen... Har du prøvet fryseforsøg før???

Anmeld

15. april 2012

kbh-tøs

Vi har ikke prøvet frys før. Sidste gang var vi igennem 9 IUI´er og så lykkes det i 1. ICSI forsøg.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.