Kom MEGET gerne med jeres mening :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. april 2012

Laura.

Viola er smukt, men My er ikke mig. Kan ikke lade være med at tænke på My fra Mummi troldene når jeg høre det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Jeg kan lide begge navne, men ikke sammen - jeg synes ikke, de harmonerer med hinanden. Jeg ville bruge Viola nu og gemme My til en mulig lillesøster.

Anmeld

2. april 2012

BellaT

Det er sødt. Er ikke overdrevent vild med Viola, men elsker My. Og sat sammen er det rigtigt fint. Men Filine My er smukkere.

Anmeld

2. april 2012

chael

Synes faktisk det er meget sødt

Men HELST uden bindestreg!!!

Jeg er total modstander af den der bindestreg.

Men ellers et super sødt navn

*Camilla

Anmeld

2. april 2012

chael

BellaT skriver:

Det er sødt. Er ikke overdrevent vild med Viola, men elsker My. Og sat sammen er det rigtigt fint. Men Filine My er smukkere.

Filine/Feline, det hed mit marsvin da jeg var lille

Anmeld

2. april 2012

Carl-Emil's mor

UngMor17 skriver:

hej alle i skønne kvinder. 

Hvad synes i om navnet Viola-My eller Viola My uden bindestreg? 

Er det for gammeldags? minder det jer om den såkaldte ''bas viola'' eller om ældre damer?? Jeg har lige fra FØR min graviditet sagt, at hvis jeg nogensinde fik en pige, skal hun hedde Viola My Jonasson. (Jonasson er min efternavn). NU er jeg sørme gravid med en dejlig lille pige. Er i uge 35+4 og synes da det kunne være meget rart lige at hører jeres mening, da det jo lige er oppe over  

Kommer an på hvad hun skal hede daglig tale for skal hun hede begge navn bør hun have bindestreg for folk fatter ALDRIG man har dobbeltnavn:s

Anmeld

4. april 2012

Pigent

UngMor17 skriver:

hej alle i skønne kvinder. 

Hvad synes i om navnet Viola-My eller Viola My uden bindestreg? 

Er det for gammeldags? minder det jer om den såkaldte ''bas viola'' eller om ældre damer?? Jeg har lige fra FØR min graviditet sagt, at hvis jeg nogensinde fik en pige, skal hun hedde Viola My Jonasson. (Jonasson er min efternavn). NU er jeg sørme gravid med en dejlig lille pige. Er i uge 35+4 og synes da det kunne være meget rart lige at hører jeres mening, da det jo lige er oppe over  

Jeg er ikke ret vild med My. Viola er smukt  
Jeg synes ikke bindestreg høre hjemme i et navn

Jeg synes de her sammensætninger er bedre

Bella Viola
Emma Viola
Alberte Viola 
Merle Viola  
Celina Viola  

Viola Sophie
Viola Maj/Mai
Viola Kathrine 
Viola Michelle 

Anmeld

4. april 2012

Sakris

Er ikke så stor fan af dobbeltnavne. Så synes personligt slet ikke om bindestregen! Hun ender sikkert også kun med at blive kaldt viola anyways, også fungere My da fint som mellemnavn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.