Kan man træne forfoden smallere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

328 visninger
4 svar
0 synes godt om
2. april 2012

Anonym trådstarter

ØV øv øv

Jeg har en meget bred forfod og det er stortset umuligt at finde sandaler og højhælede sko. Jeg har et par efterhånden gamle men rigtig flotte sandaler med hæl fra den kæde der hed it fits, men som desværre gik konkurs meget pludselig, og skoene laved de vist selv.

Har prøvet gabors de brede og også mary b, men de er bare ikke gode da jeg både har den brede fod og en høj virst og tykke ben ikke at forglemme.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2012

B&J

åhh det er sååååå træls da jeg var størst kunne jeg heller ikke finde sådan nogle sko... men det syge er efter jeg har tabt mig er jeg gået 2 str ned og har fået en smald fod men stadig høj vrist

så købte altid klip klapper

Anmeld

2. april 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

åhh det er sååååå træls da jeg var størst kunne jeg heller ikke finde sådan nogle sko... men det syge er efter jeg har tabt mig er jeg gået 2 str ned og har fået en smald fod men stadig høj vrist

så købte altid klip klapper

Burde nok også tabe mig minimum 40-60 kg, men jeg har det jo godt nu, og kan bare ikke tage mig sammen

Anmeld

2. april 2012

Muhmi

Kender problemet alt for godt... Hvis en sko skal skræddersyes til mig bliver den en str. 25½ men når jeg skal købe alm. sko skal jeg op i en 37-38-39 fordi jeg har fede fødder

Er bange for at den eneste mulighed er at tabe sig.....

Anmeld

2. april 2012

B&J

Anonym skriver:

Burde nok også tabe mig minimum 40-60 kg, men jeg har det jo godt nu, og kan bare ikke tage mig sammen

jamen hvis du har det godt jamen så må du bide tænderne sammen og ja så er der desværre ikke så mange sko du kan købe men håber da du finder et par

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.