Netdating?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

895 visninger
12 svar
0 synes godt om
2. april 2012

Anonym trådstarter

Jeg er alene mor til 2 børn, har været single i 5 år nu. Går og savner en kæreste rigtig meget, men møder bare ikke rigtig nogen. Der er ingen potentielle kærester på min arbejde, og går ikke rigtig i byen og yderst sjældent til fest hvor jeg møder nye mennesker. Overvejer nu at oprette en profil på f.ex. dating, men er lidt i tvivl.

Nogen der har fundet sin mand på en datingside?

Er der noget man skal passe på eller være opmærksom på?

Havde I billede på derinde, sådan at I kunne genkendes af andre? Jeg tænker lidt på, ved ikke hvor sjovt jeg ville synes det var at blive genkendt af en fra mine børns skole eller en fra mit arbejde

Vil MEGET gerne høre jeres tanker omkring dette... tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2012

delimus

Jeg fandt min mand derinde for snart 5 år siden og kender mange der har mødt hinanden der og er blevet gift og fået børn.

Har altid haft billede på og været åben omkring det.
Der er jo ikke noget tabu omkring det, der er jo vildt mange der bruger det. Og hvis der er nogen du kender der ser det..... Ja, så må det jo være et tegn på, at de selv bruger det ;-)

Jeg ville aldrig mødes med en jeg ikke havde set et billede af og talt i telefon med.

Og hvis noget lyder for godt til at være sandt, så er det som regel også.

Stol på dig selv og kast dig ud i det.

Anmeld

2. april 2012

ann-kristina

Ja jeg har også mødt min mand på netdating for 12 år siden. Vi har nu været gift i knap 6 år og har 2 børn.

Jeg havde ikke billede på, men det havde han.

Anmeld

2. april 2012

AndreasMor84

Jeps på dating.dk for 10 år siden og nu har vi en søn og skal vi giftes til sommer

Havde billede på, men jeg var også "kun" 18 dengang.. haha

Anmeld

2. april 2012

jydeinden

Anonym skriver:

Jeg er alene mor til 2 børn, har været single i 5 år nu. Går og savner en kæreste rigtig meget, men møder bare ikke rigtig nogen. Der er ingen potentielle kærester på min arbejde, og går ikke rigtig i byen og yderst sjældent til fest hvor jeg møder nye mennesker. Overvejer nu at oprette en profil på f.ex. dating, men er lidt i tvivl.

Havde I billede på derinde, sådan at I kunne genkendes af andre? Jeg tænker lidt på, ved ikke hvor sjovt jeg ville synes det var at blive genkendt af en fra mine børns skole eller en fra mit arbejde

har selv mødt min kæreste via netdating.dk

havde billede på, og det havde han også, vi lagde dog ud med kun at være venner, men med tiden blev vi kærester.

eneste jeg synes du skal være opmærksom på er at du nok vil få en del øhh "sjove" tilbud som du bare kan sorterer fra.

Anmeld

2. april 2012

Masig

Anonym skriver:

Ja mødte min kæreste på en datingside for lidt over tre år siden... Vi venter nu vores første barn

Har også mødt nogle klaphatte på nettet, det siger jo sig selv at man er nødt til at møde folk for at se om kemien er der, og med nogle er den og med andre er den der ikke... Man må prøve sig lidt frem...

Man får nogle gange nogle virkelig useriøse "tilbud", men der er jo også nogle seriøse imellem, som virkelig bare søger kærligheden... Jeg mener jeg havde billede på, men det bestemmer man jo selv... Man kan jo sende billeder privat hvis man "møder" en derinde man gerne vil mødes med... Men tror der er mange der går udenom profiler uden billeder, da det jo ofte er udseendet man går ud fra sådan et sted hvor man ikke kender hinanden...

Anmeld

2. april 2012

B&J

jeg fandt min kæreste på nettet...

og jeg er meget forsigtig vil meget gerne se billeder eller cam for at se om personen er rigtig og det ikke er en eller anden gameml gris.. ja sorry..

og det er hjemme hos mig så jeg kan smide personen ud igen hvis det ikke går eller et offenligt sted

og jeg vil gerne skrive med personen i langtid men også fordi jeg er så forsigtig

Anmeld

2. april 2012

Masig

B&J skriver:

jeg fandt min kæreste på nettet...

og jeg er meget forsigtig vil meget gerne se billeder eller cam for at se om personen er rigtig og det ikke er en eller anden gameml gris.. ja sorry..

og det er hjemme hos mig så jeg kan smide personen ud igen hvis det ikke går eller et offenligt sted

og jeg vil gerne skrive med personen i langtid men også fordi jeg er så forsigtig

Puha det der med at mødes hjemme hos en har jeg gjort to gange og det vil jeg ikke anbefale.. det kan være virkelig svært at smide en ud som ikke vil gå... Jeg vil klart anbefale at mødes offentligt første gang...

Nok også fordi jeg er lidt en bangebuks, tænk nu hvis han er en farlig fætter... Så er det nemmere for ham at gøre noget hjemme hos dig end ude i offentligheden... Sådan burde man ikke tænke, men hellere være lidt for forsigtig

Anmeld

2. april 2012

Bshizzle

Jeg mødte min kæreste på en dating side for 5 år siden.. 

Jeg var bare så "heldig" at nogle af mine venner åbenbart kendte ham, så jeg fik muligheden for at se ham blandt dem.  

Jeg mødte osse min X på nettet.. Men da var jeg mere forsigtig.. 

En god ide er at mødes på en cafe eller ligende.. Bare hvor der er andre mennesker omkring en.. Og så er det nemmerr at sige man vil hjem eller ej  

Anmeld

2. april 2012

B&J

Masig skriver:

Puha det der med at mødes hjemme hos en har jeg gjort to gange og det vil jeg ikke anbefale.. det kan være virkelig svært at smide en ud som ikke vil gå... Jeg vil klart anbefale at mødes offentligt første gang...

Nok også fordi jeg er lidt en bangebuks, tænk nu hvis han er en farlig fætter... Så er det nemmere for ham at gøre noget hjemme hos dig end ude i offentligheden... Sådan burde man ikke tænke, men hellere være lidt for forsigtig

ja du har helt ret men nu har jeg altid haft min mor i baghånden hvis jeg møder en så ved hun det... og ellers er jeg rimelig god til at smide ud hvis det er... men ja et offenligt sted er super godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.