Nan HA vs. Syrnet allomon

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Nan ha. Eller Syrnet Allomin

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.896 visninger
13 svar
0 synes godt om
2. april 2012

4xGreve

Hvad er bedst for de små? 

Indtil nu har bettemand fået allomin 1 men lige pt. Virket det som om han ikke rigtigt gider den + hans mave funger ikke optimalt! 

Hvad vil i anbefale/fortrække og hvorfor? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2012

LR85

jeg ville bare bruge NAN 1

Anmeld

2. april 2012

4xGreve

jeg ville bare bruge NAN 1

Hvorfor vil du vælge nan 1?

Anmeld

2. april 2012

Frk Mig

4xGreve skriver:

Hvad er bedst for de små? 

Indtil nu har bettemand fået allomin 1 men lige pt. Virket det som om han ikke rigtigt gider den + hans mave funger ikke optimalt! 

Hvad vil i anbefale/fortrække og hvorfor? 

Jeg bruger Nan 1 .. og det er fordi at den kan Charlies mave kun tåle ..

Anmeld

2. april 2012

delimus

Jeg ammede til at starte med og da Hannah skulle starte på flasken, startede jeg med alm allomin, men hun har altid døjet med maven og det hjalp absolut ikke. Så slog jeg over til den syrnede allomin og problemet var løst. 

Vil sige der er ikke andet at gøre, end at prøve sig frem. Hvad der virker for et barn, behøver absolut ikke være det rigtige for et andet :-)

Anmeld

2. april 2012

lycly

Jeg fik at vide at man kan starte med Nan, men hvis det nu viser sig at man har et barn med sart mave eller med let til mave problemer, så skulle syrnet allomin være løsningen Har aldrig haft brug for det selv, men har en veninde som gik over til syrnet allomin og det hjalp på hendes datters mave

Anmeld

2. april 2012

LR85

4xGreve skriver:

Hvorfor vil du vælge nan 1?

Havde aldrig nogen problemer med det og fik afvide a diverse sundhedsplejersker a det der HA, ikke virkede alligevel

Anmeld

2. april 2012

4xGreve

Lige en hurtig opdate herfra!

Nu har vi prvet at købe nan 1 også må vi se om det virker ellers prøver syrnet allomin!

Men vi har før hørt.  Om babyer der bliver træt at den blå allomin og derfor har vi helt valgt at prøve at skifte mærke men også fordi vi har hørt at nan skulle være milder mod maven en blå allomin!?

Nu må vi se hvordan det går?

Anmeld

2. april 2012

Maja88

NAN HA 1..

Anmeld

2. april 2012

Clisolka

Jeg ville vælge Nan. Det brugte vi selv herhjemme til Isabella, og hun havde aldrig problemer med maven  Men i må prøver jer frem - som delimus skriver, hvad der virker for et barn er ikke sikkert det virker for et andet barn 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.