hvad bruger i på bebs om måneden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. april 2012

twinny

AalborgPigen skriver:

De spiser og sk*der os ud af huset.... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2012

MorTil4<3

Anonym skriver:

hvad bruger i på bebs om måneden ca.

altså beløbet..til bleer og aaalt det andet..
som nyfødt? som nyfødt som får ma?

og som lidt ældre og muligvis er kommet på mos..

hmm jeg tror da vores søn var bebs der brugte vi vil små 400 på mælkeerstatning og så brugte vi omkring 200 på bleer og vådservietter
såå jaa små 600 kr vel

og da han så gik til grød tror jeg det blev på de 800 ca

og NU! han er 1 ½ år gammel og vi bruger 152 på bleer om måneden
og 50 kr på vådservietter
sååå 202 kr

MENNNNNN så kommer der alle de ting som ikk lige er mad´, bleer og så videre hehe. .
tøj, legetøj sutter bla bla og videre og det løber nok op i en lille 500 mand om måneden , men de måneder vi får børnepenge får han altid lige en lilel ting extra , en stor traktor eller noget som han ser langt efter hehe

Anmeld

2. april 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Min søn på 6 uger koster ca 250 kr om måneden i bleer og 50 til vaskeklude. Så ikke så dyr endnu, men jeg ammer også, hvilket jo er billigere end mme

Anmeld

2. april 2012

Zelinasmor

Min datter er 4½ mdr ca. Vi bruger ca. 800kr i måneden på bleer, vådservietter, MME, mos og grød. Ud over det kommer nyt tøj, legetøj, sutter osv.

Anmeld

2. april 2012

Kofoed.

Som helt ny, uden tøj og legetøj, så brugte vi 200 på bleer (fra rema), 30 på skumklude (brugsen), 30 på vådservietter (bilka), 75 kr pr mme kasse, så det må være 300 til 400 i måned. Så ja, 700-800 kroner. Vi lånte tøj i de små størrelse, det var et skide godt valg, de vokser så hurtigt. Det gør hun dog stadig, men sådan er det jo.

Anmeld

2. april 2012

Clisolka

Rockertand skriver:

Jeg synes egentlig ikke, at det er beløbet, når de er helt små, man skal bekymre sig om - men det bliver dyrt, når de skal i pasning, have tøj til både det ene og det andet, sko osv.

De kloge siger, at det kun bliver værre....

Puha ja, jeg må give dig ret. Det er ikke slemt når de er helt små - indtil hun startede i vuggestue 

Anmeld

2. april 2012

Tona

Babymor2010 skriver:

Puha ja, jeg må give dig ret. Det er ikke slemt når de er helt små - indtil hun startede i vuggestue 

Jeg syntes at det kan bøde meget på det hvis man handler i genbrug. Især når man skal have to af alt fordi der skal være det samme i dp som hjemme af overtøj osv  

Anmeld

2. april 2012

Clisolka

Amandas-mor skriver:

Jeg syntes at det kan bøde meget på det hvis man handler i genbrug. Især når man skal have to af alt fordi der skal være det samme i dp som hjemme af overtøj osv  

Det kan det i hvert fald 

Anmeld

2. april 2012

Roselil

Profilbillede for Roselil

Arvede næsten alt tøj til de første 4-5 mdr. Men brugte mange,mange penge på mme da Elias ikke kunne tåle noget af det alm. så han fik noget der er baseret på soja og som kostede ca. 3 gange så meget som det alm. Mener en dåse kostede omkring 500 kr.

Og så har vi lige fået elregningen, 600 kr. ekstra koster han os i kvartallet Går ud fra at det er pga. ekstra tøjvask??

Men han er nu alle pengene værd

Anmeld

2. april 2012

Silas&Mille

Vi har to blebørn (snart 15 måneder og snart 2 måneder) og den lille er på MME.

Vi bruger samlet, på de to, omkring 1000kr, inkl tøj og legetøj.
Beløbet stiger nok lidt når den lille skal til at have grød og mos om et par måneder. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.