Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kan du ikke se det på borger.dk?
Baagøe skriver: Kan du ikke se det på borger.dk?
Anonym skriver: jeg tror muligvis jeg kan..et eller andet sted som det ikke er lykkedes mig at finde den sidste time..smiler..
jeg tror muligvis jeg kan..et eller andet sted som det ikke er lykkedes mig at finde den sidste time..smiler..
Men jeg tror, den skal være ok høj. Her er vores ikke så høj - 280.000 om året og vores egenbetaling er på 529 kr./md
Anonym skriver: hvad må indkomste i husstanden max være før man ikke længere er berettet til tilskud til daginstitutioner?altså der er et max man må tjene før skat ikke?..og bliver der nogensinde lavet undtagelser?
hvad må indkomste i husstanden max være før man ikke længere er berettet til tilskud til daginstitutioner?altså der er et max man må tjene før skat ikke?..og bliver der nogensinde lavet undtagelser?
I min kommune kan man ringe og få en beregning helt uforpligtende og svar med det samme
DeN er på 485.000 kr i kbh... Vi har lige fået afslag på vores da vi nu har en indkomst på 540.000 om året..
Er det ikke 485.000 i hele landet?? - bor selv i Kalundborg Kommune og fik i efteråret en seddel med hjem fra BH om de nye priser i 2012 og der stoder der at grænsen er 485.000
Mamman skriver: Er det ikke 485.000 i hele landet?? - bor selv i Kalundborg Kommune og fik i efteråret en seddel med hjem fra BH om de nye priser i 2012 og der stoder der at grænsen er 485.000
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128