Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
SØS skriver: Vi plejer at lave et fad med stykker af kartoffel, gulerødder og løg - derover hældes grøntsagsbouillon og så kommer lammekøllen over - og ind i ovnen. På den måde tager kartoflene/grøntsagerne smag fra kødet og det bliver DØD lækkert. Dertil får vi altid (friske) grønne bønner, go' feta, godt brød og tzatiki....
Vi plejer at lave et fad med stykker af kartoffel, gulerødder og løg - derover hældes grøntsagsbouillon og så kommer lammekøllen over - og ind i ovnen. På den måde tager kartoflene/grøntsagerne smag fra kødet og det bliver DØD lækkert. Dertil får vi altid (friske) grønne bønner, go' feta, godt brød og tzatiki....
MMMMmmm det lyder godt Rigtigt græsk agtigt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
AalborgPigen skriver: MMMMmmm det lyder godt Rigtigt græsk agtigt
Det er SÅ lækkert - men jeg glemte da lige at skrive, at vi også tilføjer godt med hvidløg (plejer at fylde lammekøllen med hvidløg og persille)
AalborgPigen skriver: Flødekartofler ? Men det andet lyder godt
Flødekartofler ? Men det andet lyder godt
Jaaaa! Smagte det første gang på en græsk restaurant for et par år siden og mumsen gumsen siger jeg bare
AalborgPigen skriver: Har du en opskrift ?
Har du en opskrift ?
SØS skriver: Det er SÅ lækkert - men jeg glemte da lige at skrive, at vi også tilføjer godt med hvidløg (plejer at fylde lammekøllen med hvidløg og persille)
MUMMMSSS !!!
Baagøe skriver: Jaaaa! Smagte det første gang på en græsk restaurant for et par år siden og mumsen gumsen siger jeg bare
Det må da prøves en dag
Månsson skriver: Det er bare ligesom kartoffelmos også bruger jeg fløde i stedet for mælk Og evt lidt persille og hvidløg
Det er bare ligesom kartoffelmos også bruger jeg fløde i stedet for mælk Og evt lidt persille og hvidløg
Det lyder virkelig godt
AalborgPigen skriver: Det lyder virkelig godt
Månsson skriver: Det er det os bare. Også kan man lige smide det i ovnen mummelums
Det er det os bare. Også kan man lige smide det i ovnen mummelums
MUMS
AalborgPigen skriver: Det må da prøves en dag
Det er virkelig lækkert
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128