Er der nogle som skal prøve ? (kage påskeæg)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.456 visninger
47 svar
0 synes godt om
2. april 2012

Maja_4000

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2012

Muffin_girl

Maja_4000 skriver:

Overvejer at prøve det når jeg er blevet rask , synes det er ret sjovt

http://www.foodista.com/blog/2012/03/29/video-tutorial-tye-dye-easter-egg-cupcakes-in-egg-shells?ref=nf

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=-vD-lx6pU7o

Ej hvor ser de sjove ud  

Anmeld

4. april 2012

igt

Det er de også - jeg fik nogle hos en veninde i går, super sjov ide. Skal selv prøve her i påsken.

Anmeld

4. april 2012

Nettemor

Ej hvor er de sjove. Det kunne da godt være det skulle prøves Man må vel næsten kunne bruge alle (muffins) opskrifter?

Anmeld

4. april 2012

Kay

ja det kunne jeg godt finde på... har føsdag lige efter påske så kunne godt finde på at bage dem der til

Anmeld

4. april 2012

Maja_4000

Nettemor skriver:

Ej hvor er de sjove. Det kunne da godt være det skulle prøves Man må vel næsten kunne bruge alle (muffins) opskrifter?

Det vil jeg da tro

Anmeld

4. april 2012

Malli

Ej hvor er det en fed ide men er der mon nogen der kan "oversætte" opskriften på dejen altså i hvilke mål de skal i, er ikke helt sikker på jeg har fået ordentlig fat i det

Anmeld

4. april 2012

Maja_4000

Malli skriver:

Ej hvor er det en fed ide men er der mon nogen der kan "oversætte" opskriften på dejen altså i hvilke mål de skal i, er ikke helt sikker på jeg har fået ordentlig fat i det

Jeg er ret sikker på at du kan bruge alle opskrifter .. Det vigtigste er bare ikke at komme for meget dej i .. Så flyder det over jo

Anmeld

4. april 2012

Malli

Maja_4000 skriver:

Jeg er ret sikker på at du kan bruge alle opskrifter .. Det vigtigste er bare ikke at komme for meget dej i .. Så flyder det over jo

Perfekt, så skal jeg da prøve det 

Anmeld

4. april 2012

mariamiss6

Super fed idé, det skal bestemt prøves af.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.