Ork ork ork.. Nu er jeg træt af at vente på svar ! SKOD !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

802 visninger
12 svar
0 synes godt om
2. april 2012

Muffin_girl

Ja sagen er den at jeg søger elevplads.. Og har søgt mit drømme job.. Har været til hele 3 SAMTALER ! Og venter nu på svar. Det skal lige siges processen startede i januar .. Og nu er det ligesom APRIL!! Jeg gider ikke vente mere .. Nu vil jeg bare have et JA eller NEJ .,.. Således at man kan komme videre i sit liv. Det er da ikke til at holde ud ... 

Jeg prøvede at ringe derind idag, men ham jeg skal snakke med har self. fri !!!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2012

Team Putte

AalborgPigen skriver:

Ja sagen er den at jeg søger elevplads.. Og har søgt mit drømme job.. Har været til hele 3 SAMTALER ! Og venter nu på svar. Det skal lige siges processen startede i januar .. Og nu er det ligesom APRIL!! Jeg gider ikke vente mere .. Nu vil jeg bare have et JA eller NEJ .,.. Således at man kan komme videre i sit liv. Det er da ikke til at holde ud ... 

Jeg prøvede at ringe derind idag, men ham jeg skal snakke med har self. fri !!!! 

Hep hep på hurtigt svar Men du må nok være tålmodig påsken over ihvertfald

Anmeld

2. april 2012

Muffin_girl

Team Putte skriver:

Hep hep på hurtigt svar Men du må nok være tålmodig påsken over ihvertfald

Tak 

Det er bare ikke til at holde ud .. Jeg syntes sku de trækker den i lidt for meget langdrag .. ORK .. 

Anmeld

2. april 2012

Team Putte

AalborgPigen skriver:

Tak 

Det er bare ikke til at holde ud .. Jeg syntes sku de trækker den i lidt for meget langdrag .. ORK .. 

Kan jeg godt forstå.. Det er længe at gå og vente!

Anmeld

2. april 2012

Muffin_girl

Team Putte skriver:

Kan jeg godt forstå.. Det er længe at gå og vente!

Ja jeg syntes det er lidt urimeligt.. Det er alt for lang tid .

Anmeld

2. april 2012

Clisolka

AalborgPigen skriver:

Wow, det er da godt nok en lang proces  Jeg krydser, hvad jeg krydse kan, for at du får et positivt svar efter påske 

Anmeld

2. april 2012

Muffin_girl

Babymor2010 skriver:

Wow, det er da godt nok en lang proces  Jeg krydser, hvad jeg krydse kan, for at du får et positivt svar efter påske 

Tusind tak ... Det er virkelig sødt af dig 

Jeg gad godt lige de ringede inden påsken. Sådledes at man kan nyde påsken

Anmeld

2. april 2012

Clisolka

AalborgPigen skriver:

Tusind tak ... Det er virkelig sødt af dig 

Jeg gad godt lige de ringede inden påsken. Sådledes at man kan nyde påsken

Ja, det andet er da uholdbart 

Anmeld

2. april 2012

Muffin_girl

Babymor2010 skriver:

Ja, det andet er da uholdbart 

Ja for pokker da !

Anmeld

2. april 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Hvor træls!  for at du snart hører noget, og at du selvfølgelig får elevpladsen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.