skal jeg slutte det inden jeg blir såret?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

450 visninger
5 svar
0 synes godt om
2. april 2012

Anonym trådstarter

jeg har datet en fyr i lidt over 2 mdr nu (vi kender hinanden i forvejen) og jeg er blevet rigtig glad for ham og det samme siger han om mig. han siger at jeg betyder rigtig meget for ham og at han holder meget af mig, han skriver han savner mig og alt det der. forleden hvor han sku i byen skrev jeg til ham at han ik måtte glemme alt om mig den aften og så svarede han "vi er jo ikke kærester" men at han ik havde tænkt sig noget. jeg blev lidt paf men gav ham ret og skrev at det måske var lidt dumt af mig at skrive sådan, så svarede han at det var rart at vide jeg havde det sådan men at jeg jo selv havde sagt at jeg ikke ville vide hvis han lavede noget. (han skrev for noget tid siden at han gerne ville vide hvis jeg lavede noget med andre hvor jeg skrev, at det ville jeg ik vide om ham)... nå men jeg svarede så at jeg nu gerne ville vide det alligevel hvis det var.
jeg er så vild med ham og jeg kan mærke at hvis jeg nu fandt ud af at han havde været sammen med en anden, så ville det føles som en kniv i mit hjerte og når han ligefrem skriver at vi jo ik er kærester så blir jeg ´lidt usikker på om jeg skal stoppe det her nu inden jeg blir såret?

skal siges at han næsten lige er blevet single efter et langt forhold så jeg forstår godt hvis han ik er klar til kæreste lige nu men jeg er alt for vild med ham og så bange for at bli såret

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2012

Team Putte

Anonym skriver:

jeg har datet en fyr i lidt over 2 mdr nu (vi kender hinanden i forvejen) og jeg er blevet rigtig glad for ham og det samme siger han om mig. han siger at jeg betyder rigtig meget for ham og at han holder meget af mig, han skriver han savner mig og alt det der. forleden hvor han sku i byen skrev jeg til ham at han ik måtte glemme alt om mig den aften og så svarede han "vi er jo ikke kærester" men at han ik havde tænkt sig noget. jeg blev lidt paf men gav ham ret og skrev at det måske var lidt dumt af mig at skrive sådan, så svarede han at det var rart at vide jeg havde det sådan men at jeg jo selv havde sagt at jeg ikke ville vide hvis han lavede noget. (han skrev for noget tid siden at han gerne ville vide hvis jeg lavede noget med andre hvor jeg skrev, at det ville jeg ik vide om ham)... nå men jeg svarede så at jeg nu gerne ville vide det alligevel hvis det var.
jeg er så vild med ham og jeg kan mærke at hvis jeg nu fandt ud af at han havde været sammen med en anden, så ville det føles som en kniv i mit hjerte og når han ligefrem skriver at vi jo ik er kærester så blir jeg ´lidt usikker på om jeg skal stoppe det her nu inden jeg blir såret?

skal siges at han næsten lige er blevet single efter et langt forhold så jeg forstår godt hvis han ik er klar til kæreste lige nu men jeg er alt for vild med ham og så bange for at bli såret

Det er en svær situation at stå i, som udgangspunkt ville jeg sige man altid skal give kærligheden en chance hvis begge altså er klar til det..

Når han lige er kommet ud af et forhold kunne du jo aftale med ham at i kun ser hinanden, men ikke så fast som med en rigtig kæreste. Han har sikkert brug for noget luft og nogle byture med drengene, men det betyder ik at han nødvendigvis er sammen med alle pigerne i byen

Anmeld

2. april 2012

RGN

Profilbillede for RGN

Du skal helt sikkert stoppe det nu, medmindre du er indforstået med, at være hans legetøj.

Du kan jo melde klart ud, at du er blevet forelsket i ham, og derfor ikke ønsker at have noget med ham at gøre, udover på det venskabelige plan.

Bliver han klar til noget mere seriøst kan du jo altid vælge om han skal have chancen.

Anmeld

2. april 2012

Gaia

Helt enig med RGN. Pas på med ikke at blive hans legetøj. 

Anmeld

2. april 2012

katrine26

Dejligt at du har fundet dig en sød fyr.

Jeg vil mene det at du skal fortælle ham hvordan du har det med ham..og vis han så ikke er klar til et forhold..ja så ville jeg stoppe det.

Eller du kan sige at vis i skal forsættes med at ses så er i ik sammen med andre men i er ik kærester og vis han ikke vil det så vil jeg stoppe det inden du bliver RIGTIG glad for ham.. 

Katrine26

Anmeld

2. april 2012

morbibi

Anonym skriver:

Få dig en ordentlig ærlig snak face to face med ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.