jeg har datet en fyr i lidt over 2 mdr nu (vi kender hinanden i forvejen) og jeg er blevet rigtig glad for ham og det samme siger han om mig. han siger at jeg betyder rigtig meget for ham og at han holder meget af mig, han skriver han savner mig og alt det der. forleden hvor han sku i byen skrev jeg til ham at han ik måtte glemme alt om mig den aften og så svarede han "vi er jo ikke kærester" men at han ik havde tænkt sig noget. jeg blev lidt paf men gav ham ret og skrev at det måske var lidt dumt af mig at skrive sådan, så svarede han at det var rart at vide jeg havde det sådan men at jeg jo selv havde sagt at jeg ikke ville vide hvis han lavede noget. (han skrev for noget tid siden at han gerne ville vide hvis jeg lavede noget med andre hvor jeg skrev, at det ville jeg ik vide om ham)... nå men jeg svarede så at jeg nu gerne ville vide det alligevel hvis det var.
jeg er så vild med ham og jeg kan mærke at hvis jeg nu fandt ud af at han havde været sammen med en anden, så ville det føles som en kniv i mit hjerte og når han ligefrem skriver at vi jo ik er kærester så blir jeg ´lidt usikker på om jeg skal stoppe det her nu inden jeg blir såret?
skal siges at han næsten lige er blevet single efter et langt forhold så jeg forstår godt hvis han ik er klar til kæreste lige nu men jeg er alt for vild med ham og så bange for at bli såret
Anmeld