Hjælp til udenlandsk tøj.str vs dansk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.305 visninger
2 svar
0 synes godt om
1. april 2012

engdraget

Hej

Kan I hjælpe mig?

Jeg har kig på denne super flote kjole: www.lightinthebox.com/a-line-v-neck- tea-length-chiffon-cocktail- dress_p205816.html?lit...3wodRDPH0Q

Der er bare lige det problem; str! Jeg er en "alm" str 40-42...hvad svarer den til i "deres" str? 6-8 eller?

Og hvis der er en der hurtigt kan regne prisen ud i dkk!?

Lene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2012

dpb

Kan ikke lige give dig et præcist svar desværre, men har du kigger på deres størrelses skema ? http://www.lightinthebox.com/html/All-You-Need-To-Know.html?tab=2#Dresses den kjole du skal bruge str til er det skema der er øverst. Det er lidt svært at fortælle hvilken str. du er da jeg ikke kender dine exacte mål og str. 40-42 svinger fra mærke til mærke  f.eks. hvis vi går ud fra de mål hm.com har for en str M (40-42) så er du oppe i noget der ligner en str. 10 i den grønne kjole... men det bedste vil være at du lige måle dig selv engang

Ang. pris så plejer jeg at bruge den der hedder www.valutakurser.dk og iflg. den koster kjolen knap 847,-

Håber du kunne bruge svaret til noget trods alt

Qnuz

Anmeld

2. april 2012

Muffin_girl

engdraget skriver:

Hej

Kan I hjælpe mig?

Jeg har kig på denne super flote kjole: www.lightinthebox.com/a-line-v-neck- tea-length-chiffon-cocktail- dress_p205816.html?lit...3wodRDPH0Q

Der er bare lige det problem; str! Jeg er en "alm" str 40-42...hvad svarer den til i "deres" str? 6-8 eller?

Og hvis der er en der hurtigt kan regne prisen ud i dkk!?

Lene

Jeg vil gætte på du skal have størrelse 12 eller 14.. Da jeg var i England brugte jeg størrelse 14 .. og jeg er størrelse 42 ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.