Nu med 30% rabat! Kun DKK 3.500,00
Tag imod tilbuddet - gælder til og med d. 5. april 2012
Detaljer
Føler du dig urolig? Stresset? Måske reagerer du voldsomt når børnene ikke lytter/gør ting/ er kede af det/ …? Bliver du hurtig slået af pinden?
MBSR er et 9 ugers kursus om dagen! hvor du træner din evne til at være i nuet, med alt der er. Mindfulness har vist sig at reducere stress symptomer, styrke immunforsvaret, skabe stabilitet i sindet og øge livskvalitet. Det hjælper os til at tage bevidste, mere hensigtsmæssige valg i stedet for at reagere automatisk.
“MBSR-kurset har givet mig redskaber til at skabe en hverdag med et stort overskud både til mig selv og andre mennesker…” , ” … Min træning hos Nina hjælper mig både i mit arbejde som psykolog og i mit privatliv som mor, ægtefælle samt i mit forhold til mig selv.” Udtalelser fra tidligere kursister, læs mere her.
Underviser: Nina Ekman, psykolog, forfatter og mindfulness instruktør
Nina Ekman er autoriseret psykolog uddannet af de førende pionerer og forskere indenfor Mindfulness og har flere års erfaring med at undervise og guide mennesker til at finde ro i en travl hverdag. Hun er medforfatter til bogen Mindfulness for dig som mor – med det lille barn. Læs mere om Nina her.
Se mere på www.mindfulhouse.dk
DET MED SMÅT
Værdibeviset er for kursusforløbet der går fra d. 19.04 til d. 14.06.2012
Hver torsdag fra 13.00 -15.30 (16.00) se mere på: http://mindfulhouse.dk/kurser/mindfulness-based-stress-reduction/
i MindfulHouse, Dronningens Tværgade 6A, 2. Sal i baghuset, 1302 København K
Bemærk, tilmeldingen er bindende. Såfremt du bliver forhindret i at deltage, kan du overdrage din plads til en anden. Er du i tvivl om det er det rette tidspunkt at deltage så kontakt Nina Ekman (nina@mindfulhouse.dk)
Når du har købt dit værdibevis her bedes du sende en mail til nina@mindfulhouse.dk med dit navn, e-mail, telefonnummer, om du bruger medicin, eller om der er nogle ting jeg burde vide om dig.
Lidt praktisk information du kan få brug for :
Kursusgange er følgende:
- Torsdag d. 19. april, kl. 13.00-16.00
- Torsdag d. 26. april, kl. 13.00-15.30
- Torsdag d. 3. maj, kl. 13.00-15.30
- Torsdag d. 10. maj, kl. 13.00-15.30
- Torsdag d. 24. maj, kl. 13.00-15.30
- Torsdag d. 31. maj, kl. 13.00-15.30
- Mandag d. 4. juni, kl. 10.00-16.00 OBS! Hel dag
- Torsdag d. 7. juni, kl. 13.00-15.30
- Torsdag d. 14. juni, kl. 13.00-16.00
- Døren er åben 10 minutter før hver mødegang. Kom i god tid så vi kan starte til tiden.
- Adressen er MindfulHouse, Dronningens Tværgade 6A, 2 sal i baghuset.
- Tag behageligt tøj på så du er komfortabelt påklæd og nemt kan bevæge dig, sidde og ligge. Tag et par varme sokker med.
- Skulle du blive forhindret eller forsinket på dagen, vær venlig at ringe eller sende en sms på 27 97 23 37, så vi kan starte til tiden.
Har du yderlige spørgsmål er du velkommen til at kontakte mig.
I mellemtiden kan du læse, se videoer og konferencer om Mindfulness via MindfulHouse's Facebook side: www.facebook.com/MindfulHouse - også selv om du ikke har en facebook profil ;-)
KONTAKT INFORMATION
Nina Ekman
nina@mindfulhouse.dk
Tel. 2797 2337
www.mindfulhouse.dk
Du får 30% rabat - kun DKK 3.500,00
Tag imod tilbuddet - gælder til og med d. 5. april 2012