Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Arrrrrrgh, jeg er i SÅDAN et dillemma lige nu... Har liiige fundet den her kjole:
Og nu er jeg bare så meget i tvivl om det er den jeg skal giftes i istedet for... Den er da for underskøn! Og alt andet end traditionel, hvilket er LIDT det jeg leder efter...
Hvad synes i?
Skal jeg vælge den her i stedet?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
An&Jo skriver: Aprilsnar??Så vidt jeg ved har du vidst både købt og betalt din underskønne brudekjole.. ;D
Aprilsnar??Så vidt jeg ved har du vidst både købt og betalt din underskønne brudekjole.. ;D
Hehe!
Også det jeg tænkte .. Syns ikke om den som en brudekjole
Arhh den tror jeg ikke på den der Og hvis det passer... Så undskyld haha
Eeeeeeeeeej hvor er i ALT for hurtige på aftrækkeren
Thihi... Håbede måske jeg kunne fyre en lille aprilsnar af
4kløver skriver: Gud hvor er den grim. Som andre siger håber jeg det er en aprilsnar for jeg ville tude vis min kone havde så en grim kjole på.
Gud hvor er den grim. Som andre siger håber jeg det er en aprilsnar for jeg ville tude vis min kone havde så en grim kjole på.
Jeg hoppede på den
Men jeg har også en veninde, som blev gift en en 'stor brudekjole' altså helt traditionelt, MEN skørtet var bare sort i stedet for hvidt, og nu kan jeg ikke engang huske hvad farve overdelen havde. Jeg stirrede bare på den kæmpe store brusende kjole .....i sort!!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128