"Dance mom" tv-program

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

436 visninger
9 svar
0 synes godt om
1. april 2012

isabellasmor

så skulle jeg jo lige se hvad det var det handlede om...... NØJ!! hvor blir jeg bare forarget over at se små 9- årige piger rende rundt og ligne nogle der vil sælge deres krop, mens de "danser" med spredte ben, klap i numsen, vrik med underlivet... 

kan SLET ikke sætte mig ind i hvad der sker oppe i disse forældres hoveder??? de siger selv til kameraret at de synes det er upassende, og det burde jo bare sige alt.. MIN datter skulle aldrig udstilles sådan! 

hvad mener i ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2012

Nettemor

isabellasmor skriver:

så skulle jeg jo lige se hvad det var det handlede om...... NØJ!! hvor blir jeg bare forarget over at se små 9- årige piger rende rundt og ligne nogle der vil sælge deres krop, mens de "danser" med spredte ben, klap i numsen, vrik med underlivet... 

kan SLET ikke sætte mig ind i hvad der sker oppe i disse forældres hoveder??? de siger selv til kameraret at de synes det er upassende, og det burde jo bare sige alt.. MIN datter skulle aldrig udstilles sådan! 

hvad mener i ?

Hvis det er det der var på kanal 4 her idag så er jeg ligeså forarget som dig! '

Så ikke så meget af det. Skyndte mig at skifte inden jeg gav mig til at skælde fjernsynet ud

Anmeld

1. april 2012

tarkoflen

Nettemor skriver:

Hvis det er det der var på kanal 4 her idag så er jeg ligeså forarget som dig! '

Så ikke så meget af det. Skyndte mig at skifte inden jeg gav mig til at skælde fjernsynet ud

Dejligt at høre, at jeg ikke er den eneste der skælder ud på fjernsynet

Jeg har set reklamer for det, og synes det er ganske forfærdeligt, hvad de stakkels piger ser ud til, at skulle udsættes for!

Anmeld

1. april 2012

Kongmulle

isabellasmor skriver:

hvad mener i ?

Jeg har også set programmet. Og jeg kunne ikke lade være med at tænke på, at det er for mødrenes skyld og ikke børnenes.

De skal udleve den drøm moren ikke selv fik opfyldt. ( Gir det mening?)

Og det syntes jeg er ganske forkert

Personligt syntes jeg også de ligner nogle damer der burde være placeret et andet sted og som tjener penge uden tøj på...

Min datter skulle i hvertfald heller ikke udstilles sådan. Det er vi helt enige i.

Anmeld

1. april 2012

Nettemor

tarkoflen skriver:

Dejligt at høre, at jeg ikke er den eneste der skælder ud på fjernsynet

Jeg har set reklamer for det, og synes det er ganske forfærdeligt, hvad de stakkels piger ser ud til, at skulle udsættes for!

Ja jeg bliver nogle gange overrasket over for brede skuldre vores fjernsyn har Den tager bare imod

Anmeld

1. april 2012

isabellasmor

Nettemor skriver:

Det er det ja.. Ja, min kæreste blev nødt til at bede mig om at tælle til ti , fordi jeg blev så gal på de mødre! 

Anmeld

1. april 2012

bobbles

isabellasmor skriver:

hvad mener i ?

det er ikke iorden!

Anmeld

1. april 2012

isabellasmor

Kongmulle skriver:

Jeg har også set programmet. Og jeg kunne ikke lade være med at tænke på, at det er for mødrenes skyld og ikke børnenes.

De skal udleve den drøm moren ikke selv fik opfyldt. ( Gir det mening?)

Og det syntes jeg er ganske forkert

Personligt syntes jeg også de ligner nogle damer der burde være placeret et andet sted og som tjener penge uden tøj på...

Min datter skulle i hvertfald heller ikke udstilles sådan. Det er vi helt enige i.

jeg tænker det samme, at det er for mødrenes skyld, og ikke børnene.. en af pigerne sagde også til kameraret at hun nogengange helst ville blive hjemme........... 

Anmeld

1. april 2012

JJH

jeg er også dybt forarget! der er forskel på at støtte sine børn i deres drøm og presse dem. og havde jeg en datter på 9 år skulle hun ihvertfald ikke danse sådan og i det tøj.

Anmeld

1. april 2012

isabellasmor

JJH skriver:

jeg er også dybt forarget! der er forskel på at støtte sine børn i deres drøm og presse dem. og havde jeg en datter på 9 år skulle hun ihvertfald ikke danse sådan og i det tøj.

Lige præcis.. som en anden skrev, har det nok mere noget at gøre med at det er mødrenes drøm, end det er børnenes drøm

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.