frygter det væreste hele tiden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

438 visninger
7 svar
0 synes godt om
1. april 2012

MorTilEn2013Dreng

Min støreste drøm er at blive sygeplejerske eller jordemoder, men har dårlig knæ og det gøre bare ondt konstant lige for tiden og bliver værre og værre synes jeg. jeg går og venter på brev fra hospitalet, men frygter det væreste at jeg ikke kan tage uddannelserne igennem sosu og at jeg skal tage gymnasiet men så vil der være nogle år hvor jeg ikke får su så det kan jeg heller ikke,

ih jeg ved slet ikke hvad jeg skal gøre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2012

charlottekri

altså min lillebror er lige blevet opereret i knæet,og er blevet lovet endnu 40 år før det bliver slemt igen. nu ved jeg ikke hvad der lge præcist er gal med dit knæ, men jeg ville lige trække vejret engang til du ved hvad der skal ske mht dit knæ, og så tage den derfra.

knus charlotte

Anmeld

1. april 2012

bobbles

charlottekri skriver:

altså min lillebror er lige blevet opereret i knæet,og er blevet lovet endnu 40 år før det bliver slemt igen. nu ved jeg ikke hvad der lge præcist er gal med dit knæ, men jeg ville lige trække vejret engang til du ved hvad der skal ske mht dit knæ, og så tage den derfra.

knus charlotte

Anmeld

1. april 2012

MorTilEn2013Dreng

charlottekri skriver:

knus charlotte

nu kender jeg mange som er blevet opereret i knæet og lovet gule og grønne skove.. men det har bare ikke hjulpet og de har stadig ondt..

og da det er min støreste drøm er jeg selvfølgelig bange for det ikke kan lade sig gøre pga mit knæ..

kan godt være jeg tager sårene på forskud men vil virkelig os bare gerne have en plan b hvis det væreste nu skulle ske..

Anmeld

1. april 2012

charlottekri

Malou&Anders skriver:

nu kender jeg mange som er blevet opereret i knæet og lovet gule og grønne skove.. men det har bare ikke hjulpet og de har stadig ondt..

og da det er min støreste drøm er jeg selvfølgelig bange for det ikke kan lade sig gøre pga mit knæ..

kan godt være jeg tager sårene på forskud men vil virkelig os bare gerne have en plan b hvis det væreste nu skulle ske..

altså du kan jo altid begynde på sosu uddannelse, tage den færdig, og når den er færdig har du sikkert for længst fundet ud af hvordan det ser ud med dit knæ. derfra kan du altid bruge din uddannelse som et springbræt til en evt anden uddannelse, hvis knæet volder dig besvær.

knus charlotte

Anmeld

1. april 2012

MorTilEn2013Dreng

charlottekri skriver:

altså du kan jo altid begynde på sosu uddannelse, tage den færdig, og når den er færdig har du sikkert for længst fundet ud af hvordan det ser ud med dit knæ. derfra kan du altid bruge din uddannelse som et springbræt til en evt anden uddannelse, hvis knæet volder dig besvær.

knus charlotte

jeg går og venter på der kommer et brev fra hospitalet.. er jo bange for at jeg ikke kan klarer sosu hjælperen med mit knæ, det bliver jo helt 100 overbelastet.. med tunge løft faren op og ned af trapper osv når man er i prakik..

synes bare selv jeg bliver nødtil at have en plan b.

Anmeld

1. april 2012

charlottekri

Malou&Anders skriver:

jeg går og venter på der kommer et brev fra hospitalet.. er jo bange for at jeg ikke kan klarer sosu hjælperen med mit knæ, det bliver jo helt 100 overbelastet.. med tunge løft faren op og ned af trapper osv når man er i prakik..

synes bare selv jeg bliver nødtil at have en plan b.

det kan jeg godt se... hm

Anmeld

1. april 2012

MorTilEn2013Dreng

charlottekri skriver:

det kan jeg godt se... hm

så jeg er meget bange for den meldning på hospitalet. at de intet kan gøre med mit knæ og jeg må finde noget andet. for det kun ville gøre det værre.. eller at de godt kan gøre noget men fraråder mig stadig sosu.. for så ved jeg virkelig ikke hvad jeg skal gøre

og vil jo gerne have en nødplan hvis det nu skulle blive sådan..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.