Projekt Børneværelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

691 visninger
7 svar
0 synes godt om
1. april 2012

Tanjadamgaard

Goddag, I dejlige damer  

Jeg sad lige og spekuleret over hvordan, jeg kunne tænke mig at vores børne-værelse skulle se ud mht farver og møbler osv.. Men vi ved ikke kønnet endnu, dog har jeg ingen intentation om at male det hele lyserrød eller blåt.

Men jeg ville høre om nogle af jer har nogle billeder af jeres børne-værelser, som jeg måtte se, til lidt inspiration?

På forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2012

tinasmor

Tanjadamgaard skriver:

Goddag, I dejlige damer  

Jeg sad lige og spekuleret over hvordan, jeg kunne tænke mig at vores børne-værelse skulle se ud mht farver og møbler osv.. Men vi ved ikke kønnet endnu, dog har jeg ingen intentation om at male det hele lyserrød eller blåt.

Men jeg ville høre om nogle af jer har nogle billeder af jeres børne-værelser, som jeg måtte se, til lidt inspiration?

På forhånd tak

Hvis du søger oppe i søgefeltet så er der rigtig mange fine værelser at se.

Anmeld

1. april 2012

Tanjadamgaard

tinasmor skriver:

Hvis du søger oppe i søgefeltet så er der rigtig mange fine værelser at se.

Ej, tusind tak

Anmeld

1. april 2012

Kløver

Tanjadamgaard skriver:

Goddag, I dejlige damer  

På forhånd tak

har desværre ingen billeder på denne pc, men vi vidste ikke køn da vi ventede vores søn, og værelset blev malet limegrønt, rigtig frisk farve, og man kan nemt sætte ting ind som er kønsbestemt hvis man ønsker. nu venter vi en pige, og har været nød til at lave værelse til vores søn på det lille værelse, som er gult, og så bare suppleret med lidt piratting, og pigen får så det store grønne værelse (pga puslebordet) og senere skal de dele det store værelse med køjeseng

Gult og grønt synes jeg sagtens man kan bruge til begge køn og man kan jo evt nøjes med at male en af væggene i farve og resten hvidt
Den grønne synes jeg er flot, da den kan gå godt sammen med nogle blå ting og drenge nuancer, men samtidig også er super flot sammen med både lyserød og lilla

Anmeld

1. april 2012

Muffin_girl

Tanjadamgaard skriver:

Goddag, I dejlige damer  

På forhånd tak

Har lige fundet lidt billeder  

Så kan man jo "pimpe" det som man ønsker Evt i neutrale farver.: Så tingene kan bruges igen.. Og hvis man ikke ved køn.. Nogle af billederne er lidt overdrevne.. Totalt amerikansk  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

1. april 2012

Tanjadamgaard

Maja84 skriver:

har desværre ingen billeder på denne pc, men vi vidste ikke køn da vi ventede vores søn, og værelset blev malet limegrønt, rigtig frisk farve, og man kan nemt sætte ting ind som er kønsbestemt hvis man ønsker. nu venter vi en pige, og har været nød til at lave værelse til vores søn på det lille værelse, som er gult, og så bare suppleret med lidt piratting, og pigen får så det store grønne værelse (pga puslebordet) og senere skal de dele det store værelse med køjeseng

Gult og grønt synes jeg sagtens man kan bruge til begge køn og man kan jo evt nøjes med at male en af væggene i farve og resten hvidt
Den grønne synes jeg er flot, da den kan gå godt sammen med nogle blå ting og drenge nuancer, men samtidig også er super flot sammen med både lyserød og lilla

Mange tak, fordi du vil dele ud af dine gode erfaringer Lyder bestemt også som om at det ser rigtig pænt ud.

Anmeld

1. april 2012

Tanjadamgaard

AalborgPigen skriver:

Har lige fundet lidt billeder  

Så kan man jo "pimpe" det som man ønsker Evt i neutrale farver.: Så tingene kan bruges igen.. Og hvis man ikke ved køn.. Nogle af billederne er lidt overdrevne.. Totalt amerikansk  

Ej nogle fine billede, mange tak 

Anmeld

1. april 2012

Muffin_girl

Tanjadamgaard skriver:

Ej nogle fine billede, mange tak 

Selv tak Jeg elsker den der amerikanske stil, med masser af pussenusse hyggelig ting.. Hvor at det bare ligner en million - men det koster sikkert også en million

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.