Kan alle skrive en bog?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

421 visninger
6 svar
0 synes godt om
1. april 2012

Anonym trådstarter

Jeg har noget jeg vil skrive om og fortælle andre til. Men hvis Kevin skrive en bog? Hvordan kan jeg ? Skal jeg kontakte en forfatter eller kan man selv. Skal man ha tilladelse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2012

Nettemor

Nej mener da bestemt ikke du skal have en tilladelse til at skrive en bog,.

Du skriver bare. Og så når du har skrevet den må du jo kontakte nogle forlag og høre om de vil udgive den

Hvad vil du skrive om?

Anmeld

1. april 2012

Anonym trådstarter

Nettemor skriver:

Nej mener da bestemt ikke du skal have en tilladelse til at skrive en bog,.

Du skriver bare. Og så når du har skrevet den må du jo kontakte nogle forlag og høre om de vil udgive den

Hvad vil du skrive om?

Okay men hvor meget koster det? Altså skal jeg selv udskrive det og lave det til en bog eller bare skrive det i word. Jeg vil skrive óm en livshistorie , jeg vil fortælle hvordan jeg kom til Danmark med familien . Hvordan vi flygtede fra Afghanistan og alle de ting vi fik oplevet igennem rejsen. Vi var tæt på at dø og alt blev truede og alt muligt

Anmeld

1. april 2012

Skouboe

Prøv at melde dig til her

Anmeld

2. april 2012

Nettemor

Okay men hvor meget koster det? Altså skal jeg selv udskrive det og lave det til en bog eller bare skrive det i word. Jeg vil skrive óm en livshistorie , jeg vil fortælle hvordan jeg kom til Danmark med familien . Hvordan vi flygtede fra Afghanistan og alle de ting vi fik oplevet igennem rejsen. Vi var tæt på at dø og alt blev truede og alt muligt

Hvis jeg var dig ville jeg enten undersøge mere på det link Skouboe har givet dig eller også ville jeg simpelthen ringe til et forlag og høre hvordan det foregår. Hvis det da ikke står på deres hjemmeside

Det lyder spændende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.