Aprilsnar:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. april 2012

Nettemor

Så lige den her

Jeg fik øje på mig selv i spejlet på vej i badet. Der stod jeg, nøgen, slap og bleg med hængemave...... "Fy for f....", tænkte jeg. Så slog det mig!! Det er 1. april!! Ha ha, så let narrer man ikke mig! ;P

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2012

Mira0911

Her skrev jeg bare "Endelig i 4. måned" og en anden en, Noget med OMG, jeg er gravid, nej single osv... 

Anmeld

1. april 2012

Zafir

Frk.S skriver:

HoldJeg har ikke lavet nogen, og er ikke hoppet på nogen - endnu!

He he, min søster hoppede på den her:

http://blog.just-eat.dk/just-eat-henter-born/ Eller først tænkte hun lige at overskriften nok bare var for at fange. Da hun så kilkkede sig ind, sagde hun " ej, hvad?"
Og så måtte jeg jo lige minde hende om datoen.

Holddafest.... det er da ellers en super idé. Hehe...

Vi har ikke været ude i aprilsnar, det er jo Iduns fødselsdag så vi har 'bare'holdt 8 års fødselsdag hele dagen.

Anmeld

1. april 2012

Zafir

Drømme skriver:

Ingen aprilsnar her, men vi har tilgengæld offentligrgjort, at vi er forlovede indtil videre er der ingen der har sat spørgsmåltegn ved det :b

Weeee.... Tillykke.

Anmeld

1. april 2012

babyMark

jeg skrev: så fik vi endelig solgt bilen og har købt 2 elcykler i stedet...den var der flere som hoppede på. Og så var der en som svarede, at så kunne vi da få smidt nogle af kiloene på siddebenene

he he he

Anmeld

1. april 2012

Nitz - <3 David

Jeg lavede sådan en total kedelig en på kæresten..
Mine forældre kom en lille tur her til aften. For at prøve dåbskjolen..10 minutter før de kom, så stod jeg i køkkenet, og kæresten i stuen. Jeg siger til ham "hva faan er det nu for en bil de kommer i" og han løber nærmest ud i køkkenet, selvom han sad ved computeren.. For liige at se hvad det var for en bil.. Hæhæ.. Apriiiilsnaaaar
Den var kæmpe kedelig.. Men vi grinte da lidt af det alligevel - Og han troede på den.. Det er vel det vigtigste

Anmeld

1. april 2012

Drømme

Zafir skriver:

Weeee.... Tillykke.

Tak

Anmeld

2. april 2012

FrkZier

jeg havde lidt glemt det var 1. april - var ellers på arbejde.. en god dag til at tage hævn over alle de irriterende kunder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.