Min kæreste og jeg har en datter på fem måneder. Jeg havde en forfærdelig gravidtet, med slem bækkenløsning. Det tærede hårdt på forholdet, at han måtte ordne alt, og jeg bare lå på luftmadrassen og var depri. Så fødte jeg endelig, og blev lige så stille mobil igen. Det hjalp en hel del på forholdet. Det hjalp meget, at vi var så opslugte af vores lille datter, at vi slet ikke havde tid til at tænke over vores forhold.
Nu står vi så - fem måneder efter hun kom til, og er i krise. Jeg keder mig! Vi er meget forskellige, og har faktisk intet til fælles. Det har virket for os før, men det gør det ikke rigtig mere. Jeg elsker ham, men er på ingen måde forelsket. Ser ham efterhånden mest som far til min datter, og som en super god ven.
Mit problem er nu, hvordan ved jeg, at det er forholdet den er gal med? Og ikke "bare" endnu en reaktion på min graviditet og min kedsomhed?
For hvis det er forholdet, så må vi jo prøve at arbejde på det. Er det ikke, så må vi vel bare vente til jeg får en hverdag igen.
Hvis i har nogle erfaringer, så del dem endelig! Gode som dårlige. Lige nu har jeg rigtig meget brug for at høre fra andre, da vi har haft det sådan i et år nu.. Så vi er begge låst fast, og kan ikke finde ud af, hvad der er hvad. Om vi skal blive sammen, eller om vi er blevet sammen fordi det har været vores drøm..
Hilsen Madam Blå. (er ano for ikke at blive googlet på den)
Anmeld